Lidl Nederland verlengt bij Zigt
- Media
- 2 dec 2021 @ 10:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 dec 2021 @ 10:00
- Sjaak Hoogkamer
Lidl Nederland en mediabureau Zigt kondigen een hernieuwde samenwerking aan. In 2007 ontstond een langdurig partnership en dit krijgt, na een oriëntatie van Lidl dit jaar, in 2022 een nieuw vervolg.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl Nederland is enthousiast over de hernieuwde relatie: ‘We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten. Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig. In een medialandschap bomvol uitdagingen is het fijn zo’n partner te hebben, ik kijk vol vertrouwen uit naar de toekomst.’
Rogier Bruggeman, algemeen directeur bij Zigt is trots dat Lidl blijft. ‘De relatie gaat ver terug. We zijn in 14 jaar tijd gezamenlijk enorm gegroeid in onze beide markten. Lidl is inmiddels de nr. 3 supermarkt in ons land, geliefd onder heel veel Nederlanders door hun focus op betaalbare kwaliteit. Zigt is in diezelfde periode uitgegroeid tot één van de grootste onafhankelijke bureaus, door exact dezelfde focus: kwaliteit tegen een eerlijke prijs.’
Niet alleen in Nederland is de relatie hecht, ook in België werd de samenwerking met Lidl afgelopen jaar verlengd.
’Lidl heeft tien jaar geleden bijgedragen aan onze stap om de Belgische markt te betreden als eerste klant. Ik ben er trots op dat we, na de verlenging in België afgelopen jaar, nu ook in Nederland een verder vervolg kunnen geven aan onze samenwerking. Gezamenlijk gaan we vol inzetten op verdere groei,’ aldus Bruggeman.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing