Hits centraal in merkcampagne Radio 538
- Media
- 25 apr 2022 @ 10:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 apr 2022 @ 10:56
- Sjaak Hoogkamer
Radio 538 lanceert een crossmediale merkcampagne met als pay-off ‘Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538’. De merkcampagne visualiseert het effect van 538 op luisteraars.
De merkcampagne wordt gecommuniceerd via diverse tv-commercials, online video’s, OOH-uitingen en vernieuwde visual identity over alle touchpoints. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau Born05 en geregisseerd door de Zweed Magnus Renfors, die eerder commercials van onder anderen McDonalds en Vodafone regisseerde.
Dennis van den Berg, director Marketing & Communications Audio: ‘Ons onderscheidende karakter visualiseren we in de TVC met een speakerbox als metafoor voor Radio 538 als hitmaker. De speaker met 538 muziek reist met de dj’s door de wereld van onze luisteraars langs verschillende luistermomenten en –plaatsen. Zodra deze in aanraking komt met onze luisteraars beginnen zij te dansen en te lachen. Overal en altijd steken we hen positief aan met onze lust for life, waar of op welk moment er ook naar 538 wordt geluisterd.’
Credits:
• Opdrachtgever Radio 538: Coco Hermans (Radio Director 538), Dennis van den Berg (Director Marketing & Communications Audio), Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead)
• Bureau Born05: Harm Balvers (strategie), Tim de Waard en Daniel Samama (creatie), Marnix Schmidt, Marijn Slot, Lotte Kemper en Jesse Otten (art, visual design & motion), Joyce Rodenburg en Valery Story (project management en productie), Dennis van Vugt (Creative Director), Erik Dijkhuizen (Account Director)
• Productie: Hobby Film
• Regisseur TV-commercial: Magnus Renfors
• Fotografie online- en Out Of Home-uitingen: Ruud Janssen
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing