JCDecaux introduceert nieuwe tools

JCDecaux introduceert nieuwe tools
  • Media
  • 25 apr 2022 @ 13:57
  • 10719 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

JCDecaux presenteert twee nieuwe tools om campagnes te optimaliseren en achteraf te evalueren: de OOH Planner en OOH Measurement. Hierbij maakt het niet uit of het om posters gaat of digitale borden.

In de OOH Planner is het mogelijk om datasets van doelgroepen te projecteren op een landkaart met daarop alle 12.000 objecten van JCDecaux. De OOH planner toont waar de doelgroep zich bevindt. Met OOH measurement is het mogelijk tijdens en na afloop van een campagne de prestaties te evalueren. De tool biedt inzicht in verschillende KPI’s, zoals het totale bereik, impressies, contactfrequenties, bereikte doelgroepen en drive-to-store.

LiDAR
Met een andere innovatie, LiDAR, is het mogelijk te meten hoeveel passanten er op een specifiek tijdstip langs de objecten lopen of rijden. Ook hóe ze zich bewegen is in kaart te brengen met lasertechniek. Met deze nieuwe LiDAR-data is het mogelijk impressies preciezer te berekenen.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken