JCDecaux introduceert nieuwe tools

- Media
- 25 apr 2022 @ 13:57
- 10719 x gelezen
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 apr 2022 @ 13:57
- 10719 x gelezen
- Michiel van Zaane
JCDecaux presenteert twee nieuwe tools om campagnes te optimaliseren en achteraf te evalueren: de OOH Planner en OOH Measurement. Hierbij maakt het niet uit of het om posters gaat of digitale borden.
In de OOH Planner is het mogelijk om datasets van doelgroepen te projecteren op een landkaart met daarop alle 12.000 objecten van JCDecaux. De OOH planner toont waar de doelgroep zich bevindt. Met OOH measurement is het mogelijk tijdens en na afloop van een campagne de prestaties te evalueren. De tool biedt inzicht in verschillende KPI’s, zoals het totale bereik, impressies, contactfrequenties, bereikte doelgroepen en drive-to-store.
LiDAR
Met een andere innovatie, LiDAR, is het mogelijk te meten hoeveel passanten er op een specifiek tijdstip langs de objecten lopen of rijden. Ook hóe ze zich bewegen is in kaart te brengen met lasertechniek. Met deze nieuwe LiDAR-data is het mogelijk impressies preciezer te berekenen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Omzet New Skool Media gegroeid in 202116-05-2022
- KRO-NCRV lanceert campagne tegen... 16-05-2022
- Econoom Kees de Kort verlaat BNR na... 13-05-2022
- Streamingdienst voor bedrijven... 11-05-2022
- Investeringen audioreclame groeien... 09-05-2022
- Talpa Network breidt audioportfolio... 09-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day