KLM-magazine Holland Herald gerestyled

KLM-magazine Holland Herald gerestyled
  • Media
  • 12 apr 2022 @ 10:12
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • StorytellingJournalistiek

KLM’s inflight magazine Holland Herald, dat maandelijks in de stoelzakken van het vliegtuig meereist met ruim 2 miljoen passagiers van over de hele wereld, is vanaf de april-editie gerestyled. Zowel het design als de inhoud heeft een update gekregen.

Met het nieuwe concept – een cadeautje voor de klant aan boord – wordt de reiziger geïnformeerd over relevant KLM-nieuws én geïnspireerd om de wereld op een bewuste manier te blijven ontdekken. Het magazine wordt uitgegeven door Hearst Netherlands.

‘Het vernieuwde magazine sluit zowel qua design als inhoud weer helemaal aan bij de tijdsgeest,’ aldus content director Alexandra de Jong. ‘In het aprilnummer staat een interview met marathonloper Abdi Nageeye, winnaar van het zilver op de Olympische Spelen in Tokio én winnaar van de Marathon Rotterdam. Het bijzondere levensverhaal van deze sportheld raakt recht in het hart. Fantastisch dat we dit soort storytelling reportages groots in Holland Herald kunnen brengen.’

Ook Daphne Hoogenboom, Head of content marketing bij KLM, is trots op het nieuwe concept: ‘Ik ben heel blij dat we het door onze klanten hooggewaardeerde magazine hebben kunnen restylen. Het nieuwe concept sluit volledig aan bij de waarden van KLM. We blijven mooie reisverhalen delen met onze klanten, maar inspireren hen wel om bewuste keuzes te maken om zo de impact op mens en natuur te beperken. Verder ben ik zeer vereerd dat we earth ambassador André Kuipers als vaste columnist aan ons magazine hebben kunnen verbinden.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken