Zynchrone Media nieuwe uitgever Expovisie en Conference Matters

Zynchrone Media nieuwe uitgever Expovisie en Conference Matters
  • Media
  • 24 mei 2022 @ 15:34
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Uitgeverij Zynchrone Media neemt Expovisie en Conference Matters, twee vaktitels op het gebied van live communicatie, over van Het Portaal Uitgevers. Het nieuwe bedrijf wordt geleid door Marcel den Hoed en Jeroen Mirck.

Managing director Marcel den Hoed, voorheen werkzaam bij Exterion Media, Metro Holland en Sanoma, ziet toe op de dagelijkse operatie en sales-activiteiten. Head of content Jeroen Mirck, als journalist eerder werkzaam voor Adformatie, Emerce, MarketingTribune en De Ondernemer, is verantwoordelijk voor de redactionele koers. Hij was in het verleden al enkele jaren hoofdredacteur van QM, de voorloper van Conference Matters.

Kennisplatform
‘Corona heeft zijn sporen nagelaten in de markt van beurzen, conferenties, evenementen en meetings, dus is herstel nu de grootste prioriteit’, zegt Marcel den Hoed. ‘Zynchrone Media wil daar aan bijdragen door Expovisie en Conference Matters het fundament te laten zijn voor een kennisplatform waar ontwikkelingen, innovaties en technologieën kunnen worden gedeeld. Het is ons doel om de rol van live communicatie in het medialandschap verder te versterken.’

Zynchrone Media wil beide merken ontwikkelen tot een intermediair voor de gehele industrie van live communicatie, waarin elkaar ontmoeten helemaal centraal staat. Dat gaat gebeuren met een nieuwe redactionele formule, nieuwe tools en services, een nog scherpere focus op live communicatie en een verbeterd gebruik van data.

Foto: Jeroen Mirck (links) en Marcel den Hoed.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken