Zynchrone Media nieuwe uitgever Expovisie en Conference Matters
- Media
- 24 mei 2022 @ 15:34
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 mei 2022 @ 15:34
- Michiel van Zaane
Uitgeverij Zynchrone Media neemt Expovisie en Conference Matters, twee vaktitels op het gebied van live communicatie, over van Het Portaal Uitgevers. Het nieuwe bedrijf wordt geleid door Marcel den Hoed en Jeroen Mirck.
Managing director Marcel den Hoed, voorheen werkzaam bij Exterion Media, Metro Holland en Sanoma, ziet toe op de dagelijkse operatie en sales-activiteiten. Head of content Jeroen Mirck, als journalist eerder werkzaam voor Adformatie, Emerce, MarketingTribune en De Ondernemer, is verantwoordelijk voor de redactionele koers. Hij was in het verleden al enkele jaren hoofdredacteur van QM, de voorloper van Conference Matters.
Kennisplatform
‘Corona heeft zijn sporen nagelaten in de markt van beurzen, conferenties, evenementen en meetings, dus is herstel nu de grootste prioriteit’, zegt Marcel den Hoed. ‘Zynchrone Media wil daar aan bijdragen door Expovisie en Conference Matters het fundament te laten zijn voor een kennisplatform waar ontwikkelingen, innovaties en technologieën kunnen worden gedeeld. Het is ons doel om de rol van live communicatie in het medialandschap verder te versterken.’
Zynchrone Media wil beide merken ontwikkelen tot een intermediair voor de gehele industrie van live communicatie, waarin elkaar ontmoeten helemaal centraal staat. Dat gaat gebeuren met een nieuwe redactionele formule, nieuwe tools en services, een nog scherpere focus op live communicatie en een verbeterd gebruik van data.
Foto: Jeroen Mirck (links) en Marcel den Hoed.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- expovisie
- platform
- jeroen mirck
- marcel den hoed
- zynchrone media
- conference matters
- magazine
- uitgeverij
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing