Mag Inspiration Day en 3 Mercurs op 4 november
- Media
- 28 jun 2022 @ 08:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 jun 2022 @ 08:37
- Sjaak Hoogkamer
Vrijdag 4 november a.s. vindt de derde editie van de Mag Inspiration Day plaats in B.Amsterdam, het evenement voor magazinemakers. Op die dag worden ook drie Mercurs uitgereikt.
De organisatie is in handen van de Magazine Media Associatie (MMA) en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ). De inspiratiedag vond eerder plaats in 2018 en 2020 en is opgezet om magazineprofessionals de gelegenheid te bieden een dag lang kennis en inspiratie op te doen over de magazinebranche.
Magazinemakers worden tijdens de Mag Inspiration Day bijgepraat over de nieuwste mediatrends, kunnen netwerken en zich laten inspireren door binnen- en buitenlandse topsprekers. De belangrijkste pijlers van de branche staan hierbij centraal: redactie en vormgeving, zowel in print als digitaal.
Nieuw dit jaar is dat de dag zal worden afgesloten met de uitreiking van drie Mercurs: voor Magazinemerk, Reportage en Artdirection. Deze categorieën sluiten direct aan bij de bezoekers van de dag en hun dagelijkse werkzaamheden.
Tijdens het programma zijn er sessies over genomineerde cases en op de locatie wordt het genomineerde werk geëxposeerd. Meer informatie over het programma en de kaartverkoop volgt na de zomer, maar vrijdag 4 november 2022 kan nu alvast in de agenda worden genoteerd.
Thomas Bruning, algemeen secretaris NVJ: ‘Investeren in jezelf, dat is in een snel veranderende mediawereld broodnodig. Bladenmakers worden blij van deze dag. Met geweldige voorbeelden uit binnen- en buitenland en collega’s uit alle hoeken van het vak. We zijn er als NVJ trots op dat we dit onze journalistieke collega’s kunnen bieden.’
Harriët Schrier, directeur MMA: ‘Met de Mag Inspiration Day willen we de uitwisseling van kennis en inspiratie binnen de magazinebranche stimuleren én de bezoekers de mogelijkheid bieden tot netwerken. De toevoeging van de uitreiking van drie Mercurs is absoluut een inhoudelijke en feestelijke toevoeging aan het programma.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing