Stroom en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder

Stroom en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder
  • Media
  • 1 jul 2022 @ 04:24
  • 17923 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

DMM en Stroom, beide aangesloten bij het Candid platform, gaan verregaande samenwerking aan. De dagelijkse leiding wordt gevormd door Samantha Catsburg ( midden op foto, Agency lead Rotterdam), Willem-Jan Nouwens (rechts op foto, Agency lead Amsterdam) en Martijn Jaartsveld (links op foto, Strategy Director).

DMM brengt haar eigen zeggen ‘nog meer digital expertise binnen het nieuwe bureau, met name op het gebied van SEA en dashboarding, terwijl Stroom de deskundigheid verhoogt op strategisch gebied inzake media, merk- en marketingcommunicatie.’

Samantha Catsburg: ‘We zien veel voordelen omdat er een synergie-effect ontstaat waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen. In een markt die steeds complexer wordt, mede door de consolidaties en de versnipperde mediaconsumptie, is het belangrijk om de klant volledig te kunnen adviseren en te begeleiden. De schaalgrootte maakt het makkelijker om te investeren in nieuwe diensten en producten om onze klanten te laten groeien.’ 

Willem-Jan Nouwens: ‘Stroom en DMM hebben eenzelfde soort DNA. Hierdoor verloopt de integratie van beide bureaus vloeiend en voelt het heel natuurlijk. Wij geloven in korte lijnen met klanten en bouwen daardoor aan lange relaties. Daarnaast staan beide bureaus bekend om hun hoge klanttevredenheid.’

Media-integratie

Martijn Jaartsveld: ‘Bij STROOM zoeken we naar groei in merkbekendheid, performance en businessresultaten. Het draait daarbij niet alleen om media, we analyseren ook de merk- en marketingcommunicatie. Want hoe beter we de gehele communicatiestrategie begrijpen, hoe effectiever het media-advies is. We doen dit in nauwe samenwerking binnen de driehoek van klant, reclame– en mediabureau.’

Kantoren in Rotterdam en Amsterdam

Het nieuwe bureau is gevestigd in zowel Amsterdam als Rotterdam voor een optimale landelijke spreiding. Het bureau richt zich op middel- tot grote nationale adverteerders. Het nieuwe Stroom bestaat uit 30 client consultants die dagelijks werken op klanten als Hero Nederland, Decathlon, ENGIE, Wereld Natuur Fonds, Dille&Kamille en Het Koninklijk Concertgebouw.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken