Samsung biedt podium aan muziektalenten
- Media
- 22 jul 2022 @ 11:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 jul 2022 @ 11:54
- Sjaak Hoogkamer
Cheil ontwikkelde voor Samsung een muziekcampagne waarin talent een podium krijgt. In deze campagne voor de Samsung Galaxy Buds2 gaan Delany en Samsung samen op zoek naar talent.
Via TikTok lanceerde zangeres Delany haar nog onvolledige nieuwe single. Ze daagde vervolgens haar fans uit met de duetfunctie een eigen creatieve invulling aan de track te geven. Uit de bijna 200 inzendingen die op het platform werden geüpload koos Delany twee winnaars. Talenten Dirikteur en LIMITLSS zijn de talenten waarmee Delany de studio indook om de track af te maken.
Met de campagne biedt Samsung naar eigen zeggen ‘een kans aan jonge makers om te laten zien dat je groot kan dromen en er veel mogelijk is. Met talent, maar vooral de juiste mindset kan iedereen doorbreken.’
De campagne is ontwikkeld door Cheil Amsterdam in samenwerking met Delany, Top Notch en 777 Records en geproduceerd door 50MM Amsterdam
Credits
Samsung: Carli Lems, Kelly Hamming, Laura Geuze, Michelle Jochemus
Projectmanagement: Kenneth Henn, Vivian Donders, Juwan Babel
Concept: Daan Haak, Kahraman Cinar, Thijs de Boer
Account: Istvan Schiering, Michelle Ter Laak
Regie videoclip: Tristan Hageman
Regie behind the scenes: Jay Ferdinand
Muziek: Delany, Dirikteur, LIMITLSS., Vanno, Jandro (777 Records)
Productie: 50MM Amsterdam
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing