Vortex Agency nieuw TikTok-label

Vortex Agency nieuw TikTok-label
  • Media
  • 21 jul 2022 @ 12:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Bureaugroep Happy Horizon lanceert samen met Vertigo 6 een nieuw label dat zich richt op TikTok-campagnes. Onder de naam Vortex Agency gaat ‘het label concepting, videoproductie, influencermarketing en advertising op TikTok lanceren.’

Vortex Agency wordt geleid door Bart Kampschreur (zie foto hieronder) van Vertigo 6. Kampschreur, sinds 2014 werkzaam bij Vertigo 6, verzorgde de afgelopen jaren lokale campagnes op TikTok voor internationale merken als ASUS, Logitech en Asmodee. ‘TikTok is het snelst groeiende social platform en heeft al meer dan 3 miljoen gebruikers in Nederland. TikTok-video’s hebben een hele typische, eigen stijl en de formaten lenen zich niet voor standaard commercials. Organisaties die jongeren willen bereiken en activeren voelen aan dat er kansen liggen op TikTok, maar weten vaak niet hoe ze die moeten benutten. We kijken er naar uit om onze ervaring in te zetten om merken te begeleiden op dit jonge platform.’

Walter van de Wege, CEO bij Happy Horizon: ‘Happy Horizon biedt specialistische kennis op ieder gebied van creative digital marketing. Gezien de populariteit van TikTok en de groeiende vraag aan klantzijde, is Vortex Agency een logische stap en een waardevolle toevoeging aan onze groep. De lancering van Vortex Agency maakt het mogelijk om organisaties nog beter te bedienen op TikTok. Wij verwachten dat TikTok een essentieel onderdeel wordt van iedere campagne met een jonge doelgroep. En die jonge doelgroep wordt met de dag steeds meer ‘volwassen’.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken