Witzenhausen lid MMA

Witzenhausen lid MMA
  • Media
  • 7 jul 2022 @ 14:43
  • 12987 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Culinair expert en televisiekok Miljuschka Witzenhausen is met haar uitgeverij Miljuschka Publishing per 1 juli 2022 toegetreden als lid van de Magazine Media Associatie (MMA).

Via Miljuschka Publishing geeft Witzenhausen haar eigen culinaire magazine Miljuschka Magazine uit. Witzenhausen heeft ervoor gekozen om het magazine volledig advertentievrij te houden en alleen op bestelling via haar eigen website www.miljuschka.nl beschikbaar te stellen. De reden hiervan is dat ze niet meer wil produceren dan er behoefte is en zo een einde wil maken aan onnodige verspilling van druk- en verzendkosten. Daarnaast gaat een deel van de opbrengsten van het magazine naar het Epilepsiefonds waar zij ambassadrice van is.

Over haar toetreding tot de MMA zegt Witzenhausen: ‘Als beginnend uitgever zoek ik via het lidmaatschap bij de brancheorganisatie aansluiting bij mijn vakgenoten. Daarnaast is het fijn om niet voor alle randzaken van het uitgeven het wiel opnieuw te hoeven uitvinden. Bovendien behartigt de MMA mijn belangen en geeft het lidmaatschap toegang tot een schat aan informatie.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken