Daniel Sillem en Adrian Vrijhoef van Kloaq: 'Podcasts zijn de advertenties waar mensen echt naar willen luisteren'
- Media
- 20 okt 2022 @ 09:31
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Dutch Podcast ConferencePodcast
- 20 okt 2022 @ 09:31
- Nanny Kuilboer
Daniel Sillem en Adrian Vrijhoef zijn sound creatives bij en oprichters van Kloaq audio design. Samen verzorgen zij een van de presentaties tijdens ‘The Dutch Podcast Conference’ op dinsdag 1 november in B Building, Amsterdam. Een korte kennismaking.
Waarvoor leent een podcast zich bij uitstek in zakelijke communicatie?
Omdat het de ‘advertenties’ zijn waar mensen echt naar willen luisteren.
Welke drie podcasts luisteren jullie zelf?
The Midnight Miracle, Song Exploder en de Podcastpsycholoog
Kunnen jullie een tip van de sluier oplichten met betrekking tot jullie verhaal op het congres?
Audiodesign in een podcast voegt een extra dimensie toe en zorgt ervoor dat de luisteraar emotioneel betrokken raakt bij het (merk)verhaal. Wij duiken de diepte in met een toelichting op het ontwerp van onder meer de awardwinnende podcasts Below the radar, above yourself van het Korps Commandotroepen en Vallen en opstaan, de podcast voor ondernemers en door ondernemers.
Audio Design 101
Hoe kan een (branded) podcast zich nog onderscheiden in een druk bezet speelveld?
Adrian Vrijhoef en Daniel Sillem spreken over de synergie tussen muziek, geluidseffecten en de audio-identiteit van een podcast en de transformatie van een ruw idee tot een klinkende serie.
THE DUTCH PODCAST CONFERENCE
Hét event over zakelijke podcasts
De podcast is bezig aan een ongekende opmars. Wat is het geheim van deze populariteit? En hoe kun jij daarvan leren? Je kunt een podcast namelijk slim inzetten voor merkpositionering, een centrale rol geven in je contentstrategie of hem gebruiken om medewerkers betrokken te houden bij het nieuwe werken. Of je verbindt je merk aan één van de vele populaire podcasts die er al zijn! Welke weg je ook kiest, tijdens de Dutch Podcast Conference leer je volop van de inzichten, praktische tips en ervaringen van andere merken. Wat zijn hun succesverhalen? Waar liepen zij tegenaan en hoe overwonnen ze obstakels? Hoe bouwen zij met een podcast continu en dagelijks effectief aan hun merk?
Kom dinsdag 1 november naar het congres en krijg alles te horen over podcasts: de opzet en productie ervan, de succescases, de effectieve impact op je merkcommunicatie en de mogelijke verdienmodellen. Meer informatie via dutchpodcastconference.nl of koop hier direct je kaartje met korting. Het kortingstarief geldt nog tot en met 23 oktober!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing