Luistercijfers september-oktober: NPO Radio 2 best beluisterd
- Media
- 22 nov 2022 @ 08:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 nov 2022 @ 08:30
- Michiel van Zaane
De luistercijfers van de Nederlandse radiostations van september-oktober laten zien dat NPO Radio 2 het best beluisterde station is vergeleken met de vorige periode (augustus-september). Dat blijkt uit cijfers van het Nationaal Luister Onderzoek.
De gemiddelde luistertijd is in deze periode 2 uur en 22 minuten per dag (vorige periode: 2 uur en 17 minuten). De gemiddelde luistertijd van de luisteraars is 3 uur en 59 minuten (vorige periode: 4 uur en 0 minuten). De top 3 van best beluisterde stations is wel verandert: NPO Radio 2 is nu het best beluisterd (was 2e), Qmusic is van 1 naar 2 gezakt.
De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 8.552 respondenten van 10 jaar en ouder. Het Nationaal Luister Onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing