Abovo Maxlead lanceert AM Media.tech
- Media
- 11 jan 2023 @ 17:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 jan 2023 @ 17:51
- Sjaak Hoogkamer
Abovo Maxlead heeft een eigen technologietak AM Media.tech. Met data en (eigen) ontwikkelde technologie staat volgens de bureaugroep ‘AM Media.tech de adverteerder bij in elke fase van de customer journey.’
Met de verkregen data voorziet het team, aldus Abovo ‘haar eigen specialisten van de juiste informatie en tools om campagnes te verbeteren.’ Teammanager Rick van der Heiden: ‘De ondersteunende technologie biedt namelijk de mogelijkheid om deze campagnes direct te automatiseren en te optimaliseren. Dat maakt campagnes automatisch beter.’
Het team van AM Media.tech bestaat uit 25 professionals in Hoorn en Oegstgeest. De aanpak rond media, data en technologie is voor klanten Abovo Maxlead, maar ook voor bedrijven buiten deze groep. Van der Heiden: ‘Wij nemen deze stap om nog meer focus aan te brengen op data en innovatie. Zo kunnen wij adequaat reageren op de wensen die leven bij de adverteerder. Door de inzet en ontwikkeling van ook eigen technologie wordt het marketingproces efficiënter. Daarnaast wordt optimaal gebruikgemaakt van de beschikbare data en deze ook geanonimiseerd.’
Binnenkort treedt het nieuwe label naar eigen zeggen ‘naar buiten om het online hyperlokaal adverteren nog makkelijker en effectiever te maken: MAX OmnichannelManager.’ Daarmee wordt het mogelijk omnichannel-spelers met veel vestigingen en diverse online kanalen met elkaar te verbinden.
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: ‘Niet afhankelijk zijn van wat de markt standaard aanbiedt, is deel van onze identiteit. Wij kennen de data-uitdagingen die leven bij onze klanten. Zij hebben sterk de behoefte om meer ontzorgd te worden en dan vooral op technologisch vlak. Met AM Media.tech acteren wij hierop.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- efficiency
- data
- campagnes
- label
- customer journey
- AM Media.tech
- abovo maxlead
- technologie
- advertising
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: discussiedansjes, Brazilian...
- Hornbach pioniert met 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en...
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- [column] Talpa en ViaplayTV samen naar de finish maar...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
Laatste Nieuws
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing