Magazine Media Associatie lanceert Factbook over performance magazinemerken
- Media
- 18 jan 2023 @ 10:43
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 jan 2023 @ 10:43
- Michiel van Zaane
De Magazine Media Associatie (MMA) heeft de eerste editie van het Magazine Media Factbook gelanceerd, met actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken.
Het factbook laat zien hoe frequent en divers het gebruik van magazinemerken is. Met bijna 10 miljoen printlezers, 6,5 miljoen maandelijkse digitale gebruikers, miljoenen volgers op sociale media en met de organisatie van vele drukbezochte events is het contact van de consument met magazinemerken nog nooit zo hoog geweest. Van print tot e-learning, van event tot video, van site tot podcast. Kortom: een breed scala aan kanalen waar de consument 24/7 met magazinemerken in aanraking komt.
Relevante gegevens gebundeld
Het initiatief voor het Magazine Media Factbook is ontstaan uit de wens om stakeholders, adverteerders en mediabureaus op een toegankelijke en overzichtelijke manier te voorzien van actuele (cijfermatige) informatie en inspiratie omtrent de magazinemedia branche. Bij mediabureaus en adverteerders is volgens de MMA geringe algemene kennis aanwezig over de magazinemedia sector. Om aan de behoefte van de markt tegemoet te komen is een online uitgave gecreëerd waarin gebundelde relevante gegevens van magazinemerken zijn verzameld. De doelstelling is informeren en inspireren. De focus ligt hierbij op magazines als sterke multimediale merken.
USP’s
Naast actuele cijfers en achtergrondinformatie, schenkt het ‘MMA Magazine Media Factbook’ ook aandacht aan de USP’s van magazinemerken en zijn cases van diverse publishers opgenomen. De uitgave wordt op regelmatige basis geactualiseerd. De uitgave kan hier gedownload worden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing