Daniel Kok als top creatief terug bij Linda

Daniel Kok als top creatief terug bij Linda
  • Media
  • 1 feb 2023 @ 09:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Linda. benoemt Daniel Kok (48) tot Head of Strategy & Creative. Hij gaat inhoudelijk creatief meedenken over branded content concepten voor klanten. Kok werkte eerder als creatief voor Linda., hij start 1 februari 2023.

Linda Jansen, commercieel directeur Linda: ‘Daniel is sterk in het bedenken van creatieve oplossingen voor onze klanten die naadloos aansluiten bij onze kernwaarden. Daarnaast ligt de focus op het verder uitbouwen van onze strategische commerciële frameworks, voor onze klanten en in samenwerking met bureaus. Dit speerpunt, in combinatie met creatie, komt samen in de nieuwe rol van Daniel. Zijn brede netwerk in de media kan hij hierbij goed inzetten.’

Kok: ‘Toen ik vorig jaar vertrok voor een mooi media-avontuur, zijn Linda. en ik elkaar een beetje gaan missen. We raakten weer in gesprek over deze nieuwe rol en ik werd daar steeds enthousiaster over. Geholpen door veel enthousiaste appjes van het team was het voor mij snel duidelijk.’

 Met het vertrek van Marije Knevel, die hoofdredacteur Linda.nl was, voert het bedrijf nog een andere interne wijziging door. Per 1 februari wordt Karin Swerink benoemd tot algemeen hoofdredacteur Linda. Haar huidige taken en verantwoordelijkheden voor print worden daarvoor uitgebreid met online en social.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken