Readly lanceert King Charles III collectie
- Media
- 5 mei 2023 @ 14:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 mei 2023 @ 14:12
- Sjaak Hoogkamer
Readly, de app voor digitale tijdschriften en kranten, heeft een collectie tijdschriften gelanceerd om de kroning van King Charles III op zaterdag 6 mei te vieren.
De collectie bevat 'Coronation special' digitale tijdschriftnummers van het portfolio van de 1200 aangesloten uitgevers en is beschikbaar voor abonnees als onderdeel van het onbeperkte digitale leesabonnement.
Van HELLO! magazines 'Special Collectors' Edition, ‘From Prince to Monarch' (met volledige biografie, familiefotoalbums én exclusieve reportages) plus een gids met de kroningsline-up en 'Crowning of the King' door Chelsea Publishing, een 116 pagina’s tellende glossy dat de tradities en rituelen van duizend jaar kroning beschrijft. De app bevat alle feestelijke uitgaven, gidsen en laatste reportages.
‘Lezen over de koninklijke familie, het vieren van belangrijke mijlpalen en gebeurtenissen in de koninklijke geschiedenis is een passie van veel Engelse, maar ook Nederlandse Readly-abonnees,’ aldus het bedrijf. De issues in de categorie ‘Celebrity & Entertainment’, waaronder over het koninklijk huis, zijn de afgelopen jaren het meest gelezen.
De nummers over de kroning van Charles III omvatten:
1. HELLO! Special Collectors' Edition, From Prince to Monarch, King Charles III
2. Crowning of The King
3. BBC History - May 2023
4. Readers Digest - King Charles III Coronation Special
5. Royal Family Series - King Charles lll Coronation Special
6. Good Housekeeping - May 2023
7. The Lady - The Coronation Edition
8. The Royals - King Charles III Coronation Special
9. HELLO! Issue 1783 - Coronation Countdown
10. OK! Royal Specials - King Charles lll
11. The Field - May 2023
12. Bella Specials - Coronation Day Special
‘Wat een gedenkwaardige gebeurtenis voor het Verenigd Koninkrijk. Onze categorie beroemdheden en entertainment is de meest gelezen categorie in het Verenigd Koninkrijk en Nederland en nummers met de koninklijke familie zijn bijzonder populair bij abonnees. Het is de perfecte gelegenheid om de speciale nummers over de kroning van King Charles III te lanceren en onze abonnees beelden, reportages en artikelen te bieden die een blijvende herinnering zullen creëren,’ vertelt Ranj Begley, Managing Director UK en Chief Content Officer bij Readly.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing