Readly lanceert King Charles III collectie
- Media
- 5 mei 2023 @ 14:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 mei 2023 @ 14:12
- Sjaak Hoogkamer
Readly, de app voor digitale tijdschriften en kranten, heeft een collectie tijdschriften gelanceerd om de kroning van King Charles III op zaterdag 6 mei te vieren.
De collectie bevat 'Coronation special' digitale tijdschriftnummers van het portfolio van de 1200 aangesloten uitgevers en is beschikbaar voor abonnees als onderdeel van het onbeperkte digitale leesabonnement.
Van HELLO! magazines 'Special Collectors' Edition, ‘From Prince to Monarch' (met volledige biografie, familiefotoalbums én exclusieve reportages) plus een gids met de kroningsline-up en 'Crowning of the King' door Chelsea Publishing, een 116 pagina’s tellende glossy dat de tradities en rituelen van duizend jaar kroning beschrijft. De app bevat alle feestelijke uitgaven, gidsen en laatste reportages.
‘Lezen over de koninklijke familie, het vieren van belangrijke mijlpalen en gebeurtenissen in de koninklijke geschiedenis is een passie van veel Engelse, maar ook Nederlandse Readly-abonnees,’ aldus het bedrijf. De issues in de categorie ‘Celebrity & Entertainment’, waaronder over het koninklijk huis, zijn de afgelopen jaren het meest gelezen.
De nummers over de kroning van Charles III omvatten:
1. HELLO! Special Collectors' Edition, From Prince to Monarch, King Charles III
2. Crowning of The King
3. BBC History - May 2023
4. Readers Digest - King Charles III Coronation Special
5. Royal Family Series - King Charles lll Coronation Special
6. Good Housekeeping - May 2023
7. The Lady - The Coronation Edition
8. The Royals - King Charles III Coronation Special
9. HELLO! Issue 1783 - Coronation Countdown
10. OK! Royal Specials - King Charles lll
11. The Field - May 2023
12. Bella Specials - Coronation Day Special
‘Wat een gedenkwaardige gebeurtenis voor het Verenigd Koninkrijk. Onze categorie beroemdheden en entertainment is de meest gelezen categorie in het Verenigd Koninkrijk en Nederland en nummers met de koninklijke familie zijn bijzonder populair bij abonnees. Het is de perfecte gelegenheid om de speciale nummers over de kroning van King Charles III te lanceren en onze abonnees beelden, reportages en artikelen te bieden die een blijvende herinnering zullen creëren,’ vertelt Ranj Begley, Managing Director UK en Chief Content Officer bij Readly.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Top 5-TikTok-trends:Alexia op TikTok, het Romeinse Rijk en The...
- lluistercijfers] Veel belovende start Joe - Radio 10 fans...
- Onderzoek: 6 op 10 Nederlanders wil meer lezen
- Column Top 5-TikTok-trends: de happy dance, Axe in actie en...
- DOSSIER RETAILMEDIA Florine de Laat van Fonq
- [column] Uitgesteld kijken als gamechanger - kijkcijfers...
Laatste Nieuws
- ESPN zet in op WhatsApp Channels27-09-2023
- Sergio Herman ontvangt nieuwste... 26-09-2023
- Roularta Media Nederland neemt WPG... 26-09-2023
- Onderzoek: 6 op 10 Nederlanders wil... 22-09-2023
- DOSSIER RETAILMEDIA Florine de Laat... 21-09-2023
- DOSSIER RETAILMEDIA Marketeers op... 21-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing