Pathé introduceert loyaltyprogramma ‘Club Pathé’
- Media
- 29 sep 2023 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BioscoopKlantenMarketing
- 29 sep 2023 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Samen kijken, ervaren en delen versterkt de totale filmbeleving. Daarom introduceert Pathé vandaag met de tagline ‘Beleef meer met Club Pathé' haar vernieuwde loyalty programma propositie.
Met een compleet nieuwe naam en visuele identiteit biedt Pathé een gratis loyaliteitsprogramma dat één plek biedt voor bezoekers om hun tickets te kopen en te genieten van diverse voordelen. Binnen Club Pathé introduceert Pathé tevens als eerste in de bioscoopbranche een flexibele abonnementsvorm die voor ieder wat wils biedt: aan het populaire ‘Unlimited’ abonnement worden ‘Explorer’ en ‘Family’ abonnementen toegevoegd, en kun je gemakkelijk iemand extra toevoegen aan je huidige abonnement.
Vernieuwd programma
In de vernieuwde structuur verschuiven losse initiatieven naar een totaalprogramma en is er geen verschil meer tussen een ‘Mijn Pathé’ account, een loyaliteitsprogramma of abonnementen. Met de introductie van Club Pathé worden deze omgedoopt tot één Club Pathé app.
Iedereen kan gratis member worden van Club Pathé. 'Van horrorfanaten tot Marvel-fans en van eens-per-maand kijkers tot elke-dag-film-fanaten. Leden profiteren meteen van leuke voordelen die passen bij hun persoonlijke voorkeur, zoals speciale events, punten sparen voor korting op onder andere popcorn en drankjes en/of webshop items, en unieke filmcontent', aldus het bioscoopmerk.
Nieuwe abonnement proposities
Als onderdeel van Club Pathé worden ook nieuwe abonnement-proposities geïntroduceerd als onderdeel van Club Pathé. Aan de bestaande ‘Unlimited’ en ‘Unlimited Gold’ abonnementen worden ‘Explorer’ en ‘Family’ toegevoegd. De nieuwe abonnementen geven bezoekers respectievelijk de mogelijkheid om te kiezen voor één bezoek aan de bioscoop per maand of eenvoudig familieleden mee te nemen. Alle abonnementen worden uitgebreid met een korting van 50% op Pathé Thuis en zijn eenvoudig aan te passen en te pauzeren. De samenwerking tussen een bioscoopconcern en On Demand platform is compleet uniek in de bioscoopbranche.
Jacques Hoendervangers, algemeen directeur Pathé: 'We streven ernaar om het beste én meest geliefde bioscoopmerk van Nederland te zijn en blijven. Onze bezoekers staan centraal in alles wat we doen en daarom introduceren we met trots en enthousiasme Club Pathé, om nog beter aan te sluiten op hun behoeften en hun bioscoopbezoek nog specialer te maken. Club Pathé draait om het samenkomen van filmliefhebbers om nieuwe herinneringen te creëren, want samen beleven we meer.'
Meer info vind je op pathe.nl/clubpathe.
(PvWK)
Media plan
OOH, video, social, influencer content, radio spots en eigen kanalen.
Campagne partners
concept : Pathé en Dept
creatie materialen: Dept, DSL Lab en Yune
media: UM
PR: Coopr
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Jacques Hoendervangers
- Dept
- propositie
- filmbeleving
- Coopr
- loyalty programma
- DSL Lab
- Club Pathé
- June
- Pathé
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Artsen zonder Grenzen:... 06-12-2024
- Samen kijken versterkt impact van... 27-11-2024
- Onderzoek: jongere generatie kiest... 26-11-2024
- Publieke omroep brengt alle... 21-11-2024
- Advertentieverkoop FilmBox vanaf... 20-11-2024
- Minister wil verlenging concessie... 20-11-2024