Tempo-Team en Jean Mineur vallen op met trein van bioscommercials

Tempo-Team en Jean Mineur vallen op met trein van bioscommercials
  • Media
  • 26 mei 2025 @ 17:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Tempo-Team benut de kracht van bioscoopreclame met een opvallende en creatieve invulling van hun succesvolle campagne rond 'Werkplezier'. Intussen is de nieuwe serie commercials in bioscopen door het hele land te zien, waardoor een ‘treintje’ aan spots het witte doek passeert.

De inzet bestaat uit een serie verschillende commercials:

  • eerst een 10 seconden spot
  • gevolgd door een andere adverteerder
  • daarna een 5 seconden spot
  • opnieuw een andere adverteerder
  • en afsluitend nóg een 5 seconden spot

In Vue Cinemas wordt er zelfs nog een schepje bovenop gedaan: daar sluit Tempo-Team af met een 20 seconden commercial, waarmee het totaal op vier unieke uitingen komt, legt Mascha Colmans van Jean Mineur Mediavision uit .

'Wij zijn altijd heel erg in voor nieuwe dingen en willen met media impact maken. Waar kan je dit nog beter dan in de bioscoop!? Deze campagne is uniek. We brengen de impact van two-tag-on advertising voor het eerst naar het grote scherm. Met deze campagne focussen we op de menselijke connectie, om echt verbinding te maken met onze doelgroep op het gebied van werkplezier. We adverteren niet alleen banen; we adverteren een gevoel. Waar beter is dat over te brengen dan in de bioscoop', vult Denise Kenter, Brand Marketeer Tempo-Team aan.

Primeur in bioscoopland
Hoewel merken als Adidas eerder gebruikmaakten van drie commercials in één bioscoopblok, zoals hun indrukwekkende campagne in 2023 memoreert Colmans, is een serie van vier spots zeldzaam en vernieuwend. 'Jean Mineur Mediavision ondersteunt deze innovatieve aanpak volledig en ziet het als een schoolvoorbeeld van creatief mediagebruik binnen het bioscoopdomein.'

Grote premières, maximale exposure
De commercials worden volgens het team vertoond rondom populaire films als:

  • Mission: Impossible – The Final Reckoning (met Tom Cruise), die afgelopen vrijdag in première ging en nu al wordt bestempeld als de beste uit de reeks.
  • Karate Kid: Legends -  brengt een nieuwe generatie helden samen in een knallend eerbetoon aan het origineel en is vanaf 29 mei in de bioscopen te zien.


Beeld uit de 'Werkplezier'-campagne

Bekijk de 50"-film hieronder.



Credits
Adverteerder: Tempo-Team
Creatie: Studio M
Media: Wavemaker

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken