Telegraaf vernieuwt grondig app en website

Telegraaf vernieuwt grondig app en website
  • Media
  • 4 jun 2025 @ 02:11
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Telegraaf heeft zijn app en mobiele website volledig vernieuwd. Met de upgrade staat de mobiele gebruikerservaring centraal, wat volgens de uitgever broodnodig is gezien het sterk toegenomen mobiele verkeer. Meer dan ooit wordt De Telegraaf via smartphone gelezen.

‘De papieren voorpagina van De Telegraaf is een instituut. Op onze nieuwe platformen kunnen we ook digitaal onze spraakmakende journalistiek beter tonen’, zegt Kamran Ullah, algemeen hoofdredacteur van De Telegraaf. Volgens Ullah is de vernieuwde digitale omgeving een belangrijke stap in de transformatie naar een volwaardige digitale redactie, zonder de krant uit het oog te verliezen.

De nieuwe digitale platformen bieden onder meer verbeterde navigatie, flexibele presentatieblokken op de voorpagina en uitgebreide auteurspagina’s met een overzicht van alle publicaties. Hiermee krijgt de redactie meer ruimte om de kenmerkende stijl van De Telegraaf te etaleren.

Riske Betten, directeur B2C, onderstreept het strategisch belang: ‘De nieuwe app en site zijn ontwikkeld met ons belangrijkste doel voor ogen: een nieuwsbeleving bieden die uniek is voor De Telegraaf en aansluit bij onze lezers, kijkers en luisteraars.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken