Telegraaf vernieuwt grondig app en website

- Media
- 4 jun 2025 @ 02:11
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jun 2025 @ 02:11
- Kel Koenen
De Telegraaf heeft zijn app en mobiele website volledig vernieuwd. Met de upgrade staat de mobiele gebruikerservaring centraal, wat volgens de uitgever broodnodig is gezien het sterk toegenomen mobiele verkeer. Meer dan ooit wordt De Telegraaf via smartphone gelezen.
‘De papieren voorpagina van De Telegraaf is een instituut. Op onze nieuwe platformen kunnen we ook digitaal onze spraakmakende journalistiek beter tonen’, zegt Kamran Ullah, algemeen hoofdredacteur van De Telegraaf. Volgens Ullah is de vernieuwde digitale omgeving een belangrijke stap in de transformatie naar een volwaardige digitale redactie, zonder de krant uit het oog te verliezen.
De nieuwe digitale platformen bieden onder meer verbeterde navigatie, flexibele presentatieblokken op de voorpagina en uitgebreide auteurspagina’s met een overzicht van alle publicaties. Hiermee krijgt de redactie meer ruimte om de kenmerkende stijl van De Telegraaf te etaleren.
Riske Betten, directeur B2C, onderstreept het strategisch belang: ‘De nieuwe app en site zijn ontwikkeld met ons belangrijkste doel voor ogen: een nieuwsbeleving bieden die uniek is voor De Telegraaf en aansluit bij onze lezers, kijkers en luisteraars.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Telegraaf vernieuwt grondig app en website
- DPG Media zet nieuwe standaard in programmatic met eigen PMP...
- Nieuwe podcast Beauty Bullshit onderzoekt cosmeticamerken
- DPG Media deelt attention score met adverteerders
- Mediaconsumptie zomer: print, podcasts en puzzels winnen terrein
- Digital stuwt mediabestedingen naar recordhoogte
Laatste Nieuws
- Piet Parra ontwerpt literaire... 15-06-2025
- Mediaconsumptie zomer: print,... 13-06-2025
- DPG Media deelt attention score met... 13-06-2025
- Digital stuwt mediabestedingen naar... 10-06-2025
- Nieuwe podcast Beauty Bullshit... 06-06-2025
- DPG Media zet nieuwe standaard in... 05-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation