Wij zijn hét vooruitstrevende digital agency met succescases en prijswinnende awards in veel sectoren, al meer dan 15 jaar. Ons geheim is het verbeteren van de customer experience door de combinatie te maken van technology, marketing en de kracht van data om de customer experience te verbeteren. Een heldere aanpak over de disciplines heen.
OrangeValley
[branded content] HEMA optimaliseert vindbaarheid met slimme linkbuildingstrategie
De afgelopen 2,5 jaar heeft HEMA een enorme groei doorgemaakt op het gebied van SEO. HEMA maakt bewust een keuze om inhouse het eigen kanaal te versterken. Op het vlak van linkbuilding versterken de experts van OrangeValley het team. Samen belichten ze de case.
[branded content] Stayokay Hostels versterkt imago met OrangeValley
Het effect van de samenwerking met bureau OrangeValley mag er zijn: de geholpen merkbekendheid van Stayokay onder 20-49 jarigen steeg in Nederland naar 31%.
[branded content] Heineken Experience plukt vruchten van CXO
De Heineken Experience besloot na de coronaperiode een nieuwe koers in te zetten: data-driven digitale groei werd het devies. ‘We zijn veel beter gaan luisteren naar onze gasten’, vertelt Ricardo Acuña Martín in de voormalige brouwerij. ‘Samen met OrangeValley hebben we gezocht naar manieren om hun wensen te koppelen aan onze bedrijfsdoelen. CRO werd CXO. Daar plukken we nu de vruchten van.’
[branded content] Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei
Velen zullen ze herkennen: de zakjes voeding van Chrysal, zo’n beetje standaard geleverd bij een bos bloemen. Het Nederlandse bedrijf levert ook producten en diensten voor de professionele bloemenindustrie. Vanaf de oogst tot in de vaas, in ons land en ver daarbuiten. Voor zijn internationale corporate website ging de wereldmarktleider in zee met Steven Heijtel, CTO van OrangeValley.
[branded content] Maxi-Cosi: durven veranderen, net als de consument
Wie met een kleintje op komst op zoek gaat naar een veilige autostoel, gaat op zoek naar een ‘Maxi-Cosi’. Merkverwatering, noemen we dat in de marketingwereld. Het verschijnsel dat een merknaam een productnaam wordt, waardoor een draagbaar autostoeltje in de volksmond al decennia lang een ‘Maxi-Cosi’ is.
[branded content] Kennisontwikkeling in digital; insourcen, outsourcen of co-sourcen
Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar.
[branded content] Bouwen aan werelden rond de grote merken
Het uitgeven van magazines bij Hearst Netherlands gaat steeds meer om het bouwen van werelden rondom de bekende merken. Essentieel voor het bedenken van nieuwe producten en acties in die werelden is de webshop en daar vertellen Job Scheepers (Hearst Netherlands) en Steven Heijtel (Aubergine IT, part of OrangeValley Group) over.
[branded content] Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey
Medisch hulpmiddelenbedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley group, mee aan de slag.
[branded content] Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie
Telecomaanbieder Simyo en OrangeValley maakten samen een uitgebreide SEO-strategie voor de lancering van de nieuw handsetshop waarbij er intensief werd samengewerkt. Toen de dochter van KPN besloot om ook telefoons aan te bieden, kwam de focus in de content te liggen op de verschillende merken. De resultaten van de strategie waren bijzonder.
[branded content] Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app
Yannis Violidis van Service Apotheek en Rachel van Staalduinen van OrangeValley vertellen op het kantoor van marketingbureau OrangeValley over een bijzondere case. Met 520 aangesloten zelfstandige apotheken maken Service Apotheken dagelijks het verschil voor hun patiënten. Zowel met de zorg in de apotheek als met de online services. Dé reden om uit te zoeken hoe het bestelproces van medicijnen via de Service Apotheek-app nog beter kan aansluiten op haar gebruikers. OrangeValley deed een paar gerichte aanbevelingen na uitgebreid kwantitatief én kwalitatief onderzoek.
[branded content] Hoe SEO A/B-testen Blokker helpt om te groeien
Blokker vaart online een ambitieuze koers. Komend jaar heeft de retailer een forse digitale groei als doel gesteld. Een belangrijke rol is weggelegd voor het vergroten van het organische verkeer. OrangeValley part of BlueWaveDigital helpt Blokker met zijn innovatieve SEO A/B-testmethodiek om het maximale uit optimalisaties te halen.
- AlgemeenNieuws Scheltema en Athenaeum gaan samen...Nieuws ‘Hubo helpt’ beste slogan in...Nieuws Simavi en Earth Water lanceren...Nieuws International Advertising...Nieuws Specsavers zet met campagne lokale...Nieuws [branded content] De naadloze...
- B2BWeblog [column] Groeien om te overleven,...Nieuws Global plaatst DOOH op 9 nieuwe...Weblog [column] Merken bouwen is mensenwerk...Nieuws Michiel Verstraten: LinkedIn...Nieuws JIC BRO lanceert buitenreclame...Weblog [column] SXSW2024: waarachtig of...
- BureausNieuws De marketingtransfers van week 13,...Nieuws Landelijke preventiecampagne moet...Nieuws [branded content] Somnox wil...Nieuws Swinkels start campagne voor...Nieuws Glasnost volgt NewsLab op als pr...Nieuws Shortlist SAN New Kids on the Block...
- ContentmarketingNieuws Ambulance werft verpleegkundigen via...Nieuws Nespresso gaat tot op de bodem met...Nieuws Live uitzending Olympische Spelen op...Nieuws Yune wint pitch tijdens Branded...Nieuws Branded Content Event 2024: AI en...Nieuws BCE24: 'Als marketeer is het Branded...
- DesignNieuws KNVB en Nike presenteren Oranje...Nieuws The Drum over SXSW 2024Nieuws Google onderzoekt impact GenAI op...Nieuws Henk Schiffmacher steekt Veluwse De...Nieuws Ford Nederland viert 100 jarig...Nieuws HDV visual branding nieuwe naam van...
- Food en RetailNieuws Jumbo presenteert bijzondere AI...Nieuws Boekenweek 2024: stijging verkoop...Nieuws [marketeer 198] Valerie Vos - The...Nieuws Welkoop opnieuw winnaar Shopping...Nieuws Hak bedankt voor choco-moesNieuws Retailers Plus en Coop in het rood
- MediaNieuws MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst...Nieuws Kabinet wil concessie NPO met twee...Nieuws Top-100 Adverteerders 2023: Radio en...Nieuws CMO Dennis van den Berg (Talpa):...Nieuws TikTok lanceert Jeugdraad Weblog [column] Top 5-TikTok-trends:...
- Online MarketingNieuws ACM: 'Travel Sustainable programma...Nieuws [branded content] HEMA optimaliseert...Nieuws BoekTok-creators schragen verkoop...Nieuws Gedwongen verkoop TikTok VS,...Weblog [column] AI-gedreven customer...Nieuws Pop-upsysteem van IAB in strijd met...
- SponsoringNieuws Partnership Herbalife met...Nieuws Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027...Nieuws Philips stadion podium voor Philips...Nieuws FC Emmen vraagt aandacht voor...Nieuws Go Ahead-speler Kuipers en zijn...Nieuws Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »