Wat speelde er op Facebook in november behalve Pietitie?

Wat speelde er op Facebook in november behalve Pietitie?
  • Online
  • 25 nov 2013 @ 10:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Met dank aan Peter Minkjan van facebook marketing platform likeconimics.nl (in samenwerking met Fanrise) een overzicht van de 25 grootste en meest interactieve Nederlandse facebookpagina’s in november 2013.

Uit deze update blijkt dat Pietitie, Candy Crush Saga en Stylefruits de meeste Nederlandse fans hebben in november en dat Topbloemen.nl, Britt Dekker en Waar is De Mol? van de 250 grootste pagina’s de meeste interactie genereren.

Meeste likes
Van alle pagina’s uit de database van Fanrise is geanalyseerd hoeveel Nederlandse likes ze hadden op de peildatum 1 november 2013. De top-3 wordt - net als in oktober - gecomplementeerd door de relatief onbekende modewebsite Stylefruits. De stijging in de tabel geeft de procentuele groei van het aantal likes ten opzichte van 1 oktober 2013 weer. Een pagina dient minimaal 178.000 Nederlandse likes te hebben om een plek in de top-25 te krijgen.



Meeste interactie
Op de lijst van de pagina’s met de hoogste interactie op basis van IPM+ staat Topbloemen.nl op 1 en Britt Dekker en Waar is de Mol? op respectievelijk 2 en 3.

Alleen de 250 grootste pagina’s
Voor deze top-25 zijn alleen de 250 grootste Nederlandse facebookpagina’s geanalyseerd. Peildatum was 1 november 2013. Het kan dus zijn dat sommige kleinere pagina’s een hogere IPM+ halen. Dat is eenvoudig voor iedere pagina uit te rekenen op de site van Fanrise.

Peter Minkjan helpt als oprichter en uitgever van Likeconomics bedrijven en organisaties om succesvol te zijn op Facebook. Je kan Peter volgen op Google+, LinkedIn, Twitter en Facebook.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken