Culturele e-mails in beeld gebracht

Culturele e-mails in beeld gebracht
  • Online
  • 28 mrt 2014 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekE-mailmarketingKunst & Cultuur

EMCultuur heeft voor het eerst een infographic verspreid, die de culturele e-mailmarketing in beeld brengt. In de infographic staan ook de verzend-, open- en klikcijfers van meer dan 4250 culturele e-mailcampagnes in 2013. Gemiddeld worden iedere donderdag om 16.00 uur zo’n 100 duizend culturele e-mails verzonden, die door 34 duizend mensen worden geopend.

De komende maanden zal EMCultuur nog een drietal infographics produceren met informatie over de spreiding van meer dan 800 theaters/podia met stoelcapaciteit, 1200 festivals en 1150 musea met bezoekersaantallen. De infographic is hier te vinden.

Professionals
De e-mail infographic is verspreid onder circa 7500 marketingcommunicatie professionals in de culturele sector. EMCultuur adviseert culturele instellingen op het gebied van online marketing.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken