Start-up Dibbadoo concurreert met DTG en Wegener

Start-up Dibbadoo concurreert met DTG en Wegener
  • Online
  • 14 mei 2014 @ 16:22
  • 20454 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteOnline advertising

Met een compleet website pakket lanceert Dibbadoo vandaag haar eerste product in een serie online marketingdiensten. De Amsterdamse start-up wil daarmee ondernemers helpen online succesvoller te worden. Het bedrijf richt zich op het MKB en concurreert daarbij met bedrijven als DTG en Wegener.

De missie van Dibbadoo is het MKB online succesvoller te maken. Het bedrijf geeft aan de komende maanden diverse producten op de markt te brengen die hieraan moeten bijdragen. Denk hierbij aan hulp bij social media en het verzorgen van online advertentiecampagnes.


Alles-in-één
Volgens Stephan van Soest (25) , oprichter van Dibbadoo, zijn ondernemers best goed op de hoogte van alle online ontwikkelingen: ‘Veel MKB’ers weten wat er speelt, alleen vinden ze het lastig hier zelf invulling aan te geven. Wij gaan ze hiermee helpen in de vorm van een alles-in-één pakket.’ De websites worden ingericht in de huisstijl van de klant en geoptimaliseerd voor smartphones en tablets. Klanten die bijvoorbeeld hulp willen bij tekst en inhoud kunnen gebruikmaken van tekstschrijvers.


Concurrentie
Concurrenten als DTG en Wegener bieden soortgelijke producten aan. Dibbadoo maakt bij haar product gebruik van Wordpress. ‘Doordat wij gebruikmaken van open source software, zijn we in staat de ontwikkelingskosten laag te houden. Hier profiteert de klant weer van”, aldus Van Soest. Van Soest richtte anderhalf jaar geleden, na zijn studie aan de New Business School Amsterdam, internetbureau Rocket24 op. Een bedrijf dat zich toelegt op de ontwikkeling van websites en online campagnes voor corporate klanten zoals Today’s Groep, LeasePlan en Omroep MAX. Rocket24 is investeerder in Dibbadoo. Klanten bij Dibbadoo zitten niet vast aan een contract en zijn dus vrij om op te zeggen wanneer ze willen. Een Dibbadoo website kost 24,95 euro per maand en opstartkosten worden niet in rekening gebracht.
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken