[online start up] Spencer wordt de butler van de Amsterdamse grachtengordel

[online start up] Spencer wordt de butler van de Amsterdamse grachtengordel
  • Online
  • 9 feb 2015 @ 00:01
  • 9850 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

George Ankomah (27) is CEO van Spencer, een ‘koeriersdienst’ die het product zelfs voor je kan kopen en het daarna binnen één uur daar bezorgt waar jij dat wilt. Vandaar de naam Spencer, die verwijst naar een butler. Ondanks dat het team achter Spencer Rotterdams is, wordt de dienst in de week van 9 februari gelanceerd in de binnenring van Amsterdam. Hij pitchte zijn start up tijdens het M-Commerce Event in Amsterdam.

De doelgroep zijn de hogere inkomens, de Amsterdamse grachtengordel dus. Vooralsnog kost een bezorging € 7,- met een minimum van € 5,- en een maximum van € 10,-. Er wordt veelal gebruik gemaakt van fietskoeriers en Spencer garandeert ‘nette’ bezorgers.

Hoe werkt Spencer?
De order kan geplaatst worden via de site of app en live getracked worden. Betaling vindt plaats via pin wanneer Spencer voor de deur staat of via Ideal.

Na de lancering in Amsterdam volgen de binnensteden van Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

M-Commerce Event

Ook met je online start up in deze rubriek? Mail dan naar online@marketingtribune.nl t.a.v. Nanny.

George Ankomah (27), CEO van Spencer, tijdens zijn pitch op het M-Commerce Event

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken