The Influencers Movement brengt bloggers, vloggers en adverteerders samen

- Online
- 9 mei 2015 @ 17:08
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 9 mei 2015 @ 17:08
- Redactie Online
Dorit Roest (25) en Myrthe Stapper (25), oprichters van TIM (The Influencers Movement) hopen via een recent gestarte Kickstarter-campagne € 10.000,- binnen te halen voor hun netwerk voor bloggers, vloggers en ‘social media fanaten’ en adverteerders die naar hen op zoek zijn. Met het streefbedrag zal een eerste versie van de tool TIM gebouwd kunnen worden. 25 procent van het bedrag is inmiddels binnen en zij hebben nog tien dagen voor het restant. Het project is onderdeel van de TEDxAmsterdam Women Startup Awards. TIM is genomineerd als één van de drie finalisten. De oprichtsters hebben een team van bekende nationale en internationale influencers achter zich staan.
Dorit Roest (25) en Myrthe Stapper (25), oprichters van TIM (The Influencers Movement) hopen via een recent gestarte Kickstarter-campagne € 10.000,- binnen te halen voor hun netwerk voor bloggers, vloggers en ‘social media fanaten’ en adverteerders die naar hen op zoek zijn. Met het streefbedrag zal een eerste versie van de tool TIM gebouwd kunnen worden. 25 procent van het bedrag is inmiddels binnen en zij hebben nog tien dagen voor het restant. Het project is onderdeel van de TEDxAmsterdam Women Startup Awards. TIM is genomineerd als één van de drie finalisten. De oprichtsters hebben een team van bekende nationale en internationale influencers achter zich staan.
The Influencers Movement wil zich hard maken voor influencers die nu vaak veel geld moeten afstaan aan bemiddelingsbureaus. Door middel van een online marktplaats waar alle aspecten van een samenwerking zullen worden geregeld, hoopt TIM - voor zowel de influencers als de merken die samen willen werken met influencers - een veelgebruikte tool worden. TIM belooft dat influencers hun gehele inkomsten daadwerkelijk zelf mogen houden en dat bedrijven minder tijd en geld kwijt zullen zijn aan het vinden van de juiste influencers.
Zoals de naam al verklapt, wil The Influencers Movement een wereldwijde beweging op gang brengen. Op 29 mei zal de finale van de TEDxAmsterdam Women Startup Awards plaatsvinden in het Okura-hotel te Amsterdam.
Bloggers Network
The Influencers Movement is gestart door Dorit Roest en Myrthe Stapper, oprichtsters van Bloggers Network. Bloggers Network is april 2014 van start gegaan en hard gegroeid. Met meer dan 1.300 bloggers in hun bestand en met meer dan 50 succesvol afgeronde campagnes, is Bloggers Nework nog steeds hard aan de weg aan het timmeren.
Lees meer over het project op Kickstarter.com.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- bloggers
- Myrthe Stapper
- TEDxAmsterdam
- vloggers
- adverteerders
- social media
- start up
- The Influencers Movement. TIM
- merken
- Kickstarter
- Dorit Roest
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 'Betalen voor verzending binnen... 26-01-2023
- Apple verplaatst kwart productie... 24-01-2023
- [branded content] Leiderschap... 23-01-2023
- Nieuwe merkcampagne Lexa daagt... 18-01-2023
- Match Group en Tinder lanceren... 10-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day