Concrete en tastbare campagne voor Tweakers

Concrete en tastbare campagne voor Tweakers
  • Online
  • 1 jun 2015 @ 15:38
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Reclame

Een nieuwe smartphone, camera, tablet of laptop kiezen is voor mensen steeds moeilijker volgens vergelijkingswebsite Tweakers. Daarom lanceert het een geïntegreerde campagne waarin de kernbegrippen naar voren komen die essentieel zijn voor het maken van een goede vergelijking. De campagne werd gemaakt door bureau Eigen Fabrikaat.

Het vergelijken en vinden van een nieuwe smartphone, camera, tablet of laptop is best een lastige zoektocht. Zoveel types, prijzen, meningen en specificaties maken het voor elke consument een moeilijk te begrijpen optelsom, zo was de insteek voor de campagne. Daarom ontwikkelde Eigen Fabrikaat een campagne waarin het de onafhankelijke kennis van Tweakers visueel en helder vertaalt naar ‘één concreet en tastbaar product’. Op de beelden staan op een tablet, fototoestel en een laptop de kernbegrippen die langs de vergelijkingsmeetlat moeten worden gehouden. Foreal nam het 3 Design voor zijn rekening.

De campagne is deze week gelanceerd in alle Persgroep titels, zowel print, online als radio.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken