Concrete en tastbare campagne voor Tweakers
- Online
- 1 jun 2015 @ 15:38
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Reclame
- 1 jun 2015 @ 15:38
- Redactie Online
Een nieuwe smartphone, camera, tablet of laptop kiezen is voor mensen steeds moeilijker volgens vergelijkingswebsite Tweakers. Daarom lanceert het een geïntegreerde campagne waarin de kernbegrippen naar voren komen die essentieel zijn voor het maken van een goede vergelijking. De campagne werd gemaakt door bureau Eigen Fabrikaat.
Het vergelijken en vinden van een nieuwe smartphone, camera, tablet of laptop is best een lastige zoektocht. Zoveel types, prijzen, meningen en specificaties maken het voor elke consument een moeilijk te begrijpen optelsom, zo was de insteek voor de campagne. Daarom ontwikkelde Eigen Fabrikaat een campagne waarin het de onafhankelijke kennis van Tweakers visueel en helder vertaalt naar ‘één concreet en tastbaar product’. Op de beelden staan op een tablet, fototoestel en een laptop de kernbegrippen die langs de vergelijkingsmeetlat moeten worden gehouden. Foreal nam het 3 Design voor zijn rekening.
De campagne is deze week gelanceerd in alle Persgroep titels, zowel print, online als radio.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing