Knab laat ware gezicht zien

Knab laat ware gezicht zien
  • Online
  • 21 sep 2015 @ 09:55
  • 8346 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online

Online bank Knab krijgt letterlijk een gezicht met de nieuwe sociale media campagne. Hierin worden klanten en medewerkers geportretteerd die volgens de bank alles geven. In een serie van 25 portretten maak je kennis met deze uiteenlopende persoonlijkheden. Deze fotoreportages en interviews deelt Knab het komende jaar via sociale media en de website. Zo krijgt de term ‘alles geven’ echt betekenis. Het concept van deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met MEC Amsterdam.

Ruth Owusu (zie foto) trapt de serie ‘alles geven’ af. Elke zondag geeft zij bijbelles aan jonge kinderen in Amsterdam-Zuidoost. Ruth is medewerker Operations bij Knab. Jorn Kooij, social marketeer bij Knab: ‘In onze vorige campagne stelden wij: Als jij alles geeft, dan verwacht je dat ook van een ander. Waarom niet van je bank? Met deze nieuwe social campagne laten we zien dat zowel de klant als de medewerkers van Knab inderdaad alles geven. Knab is een online bank, maar wel één met een persoonlijk gezicht. Een gedreven club mensen die elke dag alles geeft wat ze in huis heeft, voor de beste service naar de klant. Ook die klanten geven alles. In hun werk, hobby of sport. Voor hun vereniging, familie of zichzelf. Samen maken wij Knab. Dit alles laat Knab zien in een campagne op social media. Elke twee weken brengen we een klant of medewerker van Knab onder de aandacht op onze sociale mediakanalen, middels een uitgebreide fotoreportage en complementaire interviews.’

Credits campagne
MEC Amsterdam is verantwoordelijk voor conceptontwikkeling en begeleiding fotografie.
Fotografie: Marije Kuiper
Interviews: Hedwig Wiebes

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken