OMA wil online disciplines verbinden

OMA wil online disciplines verbinden
  • Online
  • 22 jan 2016 @ 17:04
  • 20349 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online

Online Marketing Amsterdam (OMA) wil een full service online bureau zijn dat adverteerders helpt in alle aspecten van hun online-strategie. Van social tot seo, en van content tot online advertising. Tot de eerste klanten behoren de Nationale Postcode Loterij, Birdy Golf, Cyndium Dance Events, dartdiscounter en Vrijwilligers Centrale Amsterdam. Met gezamenlijk ruim 40 jaar online ervaring hebben de oprichters van OMA, Jasper Hundepool en Michael Michel, naar eigen zeggen voldoende bagage aan boord om te weten waar ze het over hebben wanneer het om online marketing gaat.

OMA richt zich op alle facetten van online marketing: strategie, productie, distributie en optimalisatie. Het speelt hiermee in op de sterk groeiende vraag vanuit de markt naar totaal geïntegreerde oplossingen.‘Veel adverteerders leggen hun social, seo, content en online advertising activiteiten neer bij verschillende partijen’, licht Hundepool toe.‘Dit heeft als gevolg dat deze online disciplines niet optimaal van elkaar kunnen profiteren en in het ergste geval dat ze elkaar bijten.’
Michel voegt daaraan toe: ‘Ik onderneem liever met klanten samen, waarbij partijen ieder hun verantwoordelijkheid nemen en van elkaar leren. Dat vereist wederzijds respect en vertrouwen.’

Amsterdams bloed stroomt bij beide vol in de aderen. Met deze naam willen de twee benadrukken dat zij hun ervaring en wijsheid met gerichte aandacht inzetten. Michel: ‘Je hebt respect voor OMA. Haar jarenlange ervaring en wijsheid draagt ze aan je over met het grootste engelengeduld. Ze schenkt je aandacht en geeft om jou als om geen ander. Over de warme associaties die de meeste mensen met hun grootmoeder hebben hoef je niet eens na te denken.’

Over de oprichters
Hundepool (links op de foto) was bij JWT op online acht jaar werkzaam voor klanten als ABN Amro International, BMW en Mini. Hundepool is verder partner geweest bij LaComunidad en Internet-coördinator voor de Van der Valk Groep en voorzitter van e-com bij de Vea. Michel was oprichter van reclamebureau CONCEPTENCREATIE met klanten als C&A Benelux, Riviera Maison, Microsoft, BOLS en ATP.
Michel (rechts op de foto) is verder parter geweest bij Fuel Amsterdam en is online marketing consultant bij onder andere Fuse Communications geweest.

 


 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken