Roelien Luijt versterkt Happy Idiots

 Roelien Luijt versterkt Happy Idiots
  • Online
  • 2 feb 2016 @ 16:12
  • 9379 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

Onlinemarketingbureau Happy Idiots heeft zich onlangs versterkt met Roelien Luijt. De voormalige Managing Director van onderzoeks- en consultancybureau Repucom wordt verantwoordelijk voor business development op het gebied van Sport & Welzijn.

Roelien Luijt treedt parttime in dienst bij Happy Idiots. In augustus 2015 vertrok ze als Managing Director bij sportonderzoeksbureau Repucom om zelfstandig een aantal initiatieven – waaronder de ontwikkeling van een urban spa – op het gebied van sport en wellness te ontplooien. Luijt heeft ruim tien jaar ervaring in de sportsector. Zij werkte onder andere voor de Nederlandse Tafeltennisbond, Nu.nl/Nusport.nl en het Mulier Instituut, een sociaal wetenschappelijk instituut voor sportonderzoek.

‘De hands-on mentaliteit van Happy Idiots spreekt mij enorm aan. Ik ben erg onder de indruk van hun werkwijze en diensten. Ik heb zin om mijn passie voor sport, wellness, marketing en onderzoek in te zetten voor de verdere ontwikkeling van deze jonge, ambitieuze organisatie’, aldus Luijt.

Onlinemarketingbureau Happy Idiots in Eindhoven bestaat uit ruim 25 jonge vakspecialisten die elkaar in passie voor digitale marketing vinden. Zij staan klanten bij in de ontwikkeling en inzet van vrijwel alle onlinemarketingdisciplines. Dankzij branche-ervaring weten de specialisten precies waar in het aankoopproces de consument verleid kan worden tot conversie. Tot nu toe lag de focus voornamelijk op Fashion en Home & Living. Met klanten als MSD en Roche heeft het bedrijf nu ook zijn eerste stappen weten te zetten binnen de sport- en welzijnbranche. 

Met de gecombineerde kennis van Happy Idiots en Roelien Luijt wil het bureau klanten in de sport- en welzijnbranche nog beter van dienst zijn. Happy Idiots directeur Bart Eichhorn: “Met Roelien verbinden we een doorgewinterde sportmarketingprofessional aan ons. In de sport- en welzijnbranche is onlinemarketing nog vaak onontgonnen gebied, denk aan fitnesscentra met stoepborden en flyers op het prikbord van de supermarkt. Die ondernemers kunnen we nu met branchespecifieke kennis helpen bij het bereiken van hun doelgroep. Die kennis delen we graag want in onze overtuiging is transparantie geen toverwoord, het betekent dat je zegt wat je doet en doet wat je zegt en de klant moet begrijpen waar hij ja tegen zegt.’

In 2015 werd het bedrijf genomineerd voor zowel de Deloitte Technology Fast50 als de Gazellen Awards. Met de vorming van een nieuw branchegerelateerd team wil Happy Idiots nu de sport- en welzijnbranche veroveren.

Lees hier een interview met de jonge bureaudirecteur Bart Eichhorn dat MarketingTribune eerder met hem had. 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken