Storm Digital bundelt data- en marketingkracht

Storm Digital bundelt data- en marketingkracht
  • Online
  • 31 mrt 2016 @ 10:15
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Marketingcommunicatie

StormMC en Storm Insights gaan vanaf vandaag verder als full service digital marketingbureau Storm Digital. Met de fusie anticipeert Storm op de groeiende behoefte van haar klanten aan slimme datamanagement oplossingen die bovendien snel en effectief gerealiseerd kunnen worden. De ontwikkeling sluit naadloos aan op de groeiambities van de organisatie die exact tien jaar geleden is opgericht.

CEO Viktor van der Wijk: ‘Anno 2016 is digitale marketing binnen de verschillende kanalen in algemene zin geadopteerd als belangrijke groeimotor voor en door organisaties. StormMC draait binnen dit vakgebied al bijna een decennium mee in de top. Steeds belangrijkere voorwaarde om succesvol te zijn op internet zijn echter slimme en geïntegreerde data oplossingen. Dit is sinds 2012 het speelveld van big data en web analytics specialist Storm Insights. Door data analisten en digitale marketeers nu in één team onder te brengen hebben we een unieke en ijzersterke oplossing voor onze klanten en kunnen we onze voorsprong in de markt vergroten.’

Jasper Dijkstra, chief digital officer van het nieuwe Storm Digital: ‘We helpen organisaties succesvol te worden met data in technische én in organisatorische zin: data management oplossingen snel en effectief gefikst krijgen is geen koud kunstje. Dat vraagt sterk leiderschap op inhoud en organisatie en daar bieden de ervaren mensen van Storm het verschil.’

Storm Digital werkt vanuit Amsterdam en Groningen met 65 Stormvogels voor klanten als KLM, Univé, SuitSupply en RTL/Videoland.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken