Redmint start met virtual reality activaties

Redmint start met virtual reality activaties
  • Online
  • 29 apr 2016 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Virtual RealityActivatie

VR-Moves combineert virtual reality met merkactivaties. Deze moeten leiden tot een ‘onvergetelijke indruk waarover wordt nagepraat’ en een call-to-action tijdens activaties op premium locaties in Nederland en België.

VR-Moves.com combineert de echte wereld met de virtuele en zorgt ervoor dat consumenten of relaties worden meegenomen in het verhaal dat merken willen vertellen. Zij krijgen een VR-bril op en zijn even afgesloten van de werkelijke wereld. VR-Moves koppelt de activatie bijvoorbeeld aan een aanbieding, verzamelt data of er wordt direct conversie bewerkstelligd.

In de virtuele wereld kan de consument worden meegenomen naar iedere locatie om hem of haar het product/merk te laten ervaren. Denk aan een kijkje behind-the-scenes, een proefrit, een meet & greet met het gezicht van een merk, een demonstratie… de mogelijkheden in virtual reality zijn oneindig en VR-Moves denkt naar eigen zeggen graag mee over de juiste manier om maximale impact te realiseren.

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken