Marketingfacts brengt nieuwe editie uit van Marketingfacts Jaarboek

 Marketingfacts brengt nieuwe editie uit van Marketingfacts Jaarboek
  • Online
  • 20 mei 2016 @ 11:24
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalEvenement

Voor het elfde jaar op rij publiceert Marketingfacts vandaag het Marketingfacts Jaarboek, het meest actuele totaaloverzicht van de stand van zaken in online marketing in Nederland. Met de input van prominente experts is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk om op terug te vallen bij het maken van (online)marketingplannen of als (aankomende) marketeers zich willen verdiepen in een specifiek onderwerp.

In het boek wordt gekeken naar de invloed die nieuwe technologie heeft op marketing; de kansen die het biedt en de uitdagingen die het opwerpt. Natuurlijk zijn niet alle ontwikkelingen fundamenteel, maar continu veranderend consumentengedrag en het ontstaan van nieuwe kanalen en platformen maken de wereld van marketing- en communicatiespecialisten er zeker niet eenvoudiger op. Met het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 is de lezer in één klap op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen.

Experts
Aan het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 schreven 28 auteurs mee, ieder met expertise op het behandelde vakgebied. Thomas van Manen, redacteur bij Marketingfacts en samensteller van het Jaarboek: “Ook dit jaar hebben we weer gewerkt met een divers gezelschap van experts: marketeers, een jurist, wetenschappers en vakidioten. Dat heeft een mooie balans opgeleverd tussen praktijkkennis, theorie en cijfers."

Hot topics
In deze 11de editie zijn naast de 13 gebruikelijke hoofdstukken over o.a. social media, advertising, search, social media en analytics net als vorig jaar ‘hot topics’ opgenomen. Daarin komen 7 onderwerpen aan de orde, te weten optimalisatie, customer journey, contentmarketing, webcare & monitoring, marketing automation, wetgeving & privacy en psychologie.


Overige informatie
De eindredactie van het Jaarboek is in handen van Cecile Bol van Studio Vuurvogel. Het ontwerp en het coverdesign zijn van de hand van Erik Wiegers van Studio Wiegers. 
Het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 kost 29,95 euro en is vanaf vandaag verkrijgbaar via http://marketingfactsjaarboek.nl/, maar ook via de boekhandel, bol.com en Managementboek. Het Jaarboek verschijnt bovendien als ebook voor een prijs van €17,95.

Aanbevelingen
'Het Marketingfacts Jaarboek is een onmisbare bron van informatie, juist ook voor startende professionals. Verplicht op de boekenlijst!' - Gerard van Rijn, opleidingsmanager Commerciële Economie bij De Haagse Hogeschool
'
Hypes gefileerd, stats geduid en trends voorspeld: wie permanente educatie serieus neemt, legt dit boek onder zijn kussen.' - Luuk Ros, Manager Content bij NIMA
'De jaarlijkse upgrade voor iedereen die zich bezighoudt met digital marketing in Nederland. En dat al elf jaar lang!' - Viktor van der Wijk, CEO bij Storm Digital:
'
Werkzaam in online en/of marketing? Dan is dit een niet te missen boek. Het meest actuele marketingboek van Nederland.' - Roos van Vugt, founder en social media strateeg bij @Merkwerker

 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken