FCB Amsterdam benoemt Kouwenhoven en Hubregtse tot Digital Creative Leads

 FCB Amsterdam benoemt Kouwenhoven en Hubregtse tot Digital Creative Leads
  • Online
  • 1 jun 2016 @ 14:27
  • 5756 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaDigitaal

FCB Amsterdam benoemt Michael Kouwenhoven & Dimitri Hubregtse tot Creative Lead. Ze werkten eerder samen bij .bone, RAPP Amsterdam en Eigen Fabrikaat voor nationale en internationale klanten als KLM, Takeaway.com, Travel Alberta en Ziggo. Vorig jaar won het duo meerdere nationale en internationale prijzen, waaronder twee gouden Lovies.

Frans Brand, Chief Creative Officer FCB Amsterdam; ‘FCB Amsterdam kiest voor een strategie waarbij online en “digital campaigning” onderdeel is van de geïntegreerde propositie. Ons bureau beschikt reeds over een team van data analisten, digital producers en digitale strategen. Uitbreiding op het gebied van Digitale Creatie stond al hoog op mijn verlanglijstje. Met Michael & Dimitri zetten weer een stap in de richting van onze 360 graden propositie.’

‘We zijn zeer enthousiast over de mogelijkheden die FCB Amsterdam en het FCB netwerk ons biedt. We kijken ernaar uit om FCB’s customer intelligence te combineren met digitale en technologie gedreven creativiteit. We willen zo nieuwe innovatieve projecten ontwikkelen die de lat voor ons allemaal hoog legt’, voegen Kouwenhoven en Hubregtse toe.

 

 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken