Onlinemarketingbedrijf Blue Mango grote winnaar Dutch Search Awards

Onlinemarketingbedrijf Blue Mango  grote winnaar Dutch Search Awards
  • Online
  • 25 nov 2016 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineAwards

Er werden gisteravond tijdens de Dutch Search Awards in totaal 18 awards uitgereikt, verdeeld over vier categorieën. Opvallende winnaar was onlinemarketingbedrijf Blue Mango die met drie awards naar huis ging. Het won in de categorieën: Search in finance, PPC campagne en Best agency. De awards werden gisteravond uitgereikt door Victoria Koblenko in B-Amsterdam.

Wehkamp won de award voor de Beste in-house team en Best analytics. IProspect sleepte ook een award binnen voor Beste lokale campagne met POST NL. In totaal waren 58 agencies, consultants en merken genomineerd, verdeeld over 18 categorieën. Naast de uitreiking van de awards gaven sprekers zoals Mascha Driessen (Senior Director Strategic Search Western Europe) van Bing, Kate Adams (Head of Performance Solutions & Innovation - Northern Europe) van Google en digitalmarketing-expert Bas van den Beld hun visie op het search landschap.     

Initiatiefnemer Tamer Saglambilek blikte terug op een succesvolle uitreiking: ‘Vandaag was een primeur in Nederland op het gebied van erkenning en waardering in het search-landschap. Iedere branche had al een soortgelijk evenement en onderscheiding. De search industrie mocht natuurlijk niet ontbreken. We hebben de intentie van de Dutch Search Awards een jaarlijks terugkerend feest te maken!’.

Klik hier voor het totaaloverzicht van winnaars. 

Over de Dutch Search Awards
De 24-koppige jury beoordeelde alle ingezonden cases op gebied van zoekmachinemarketing op de formulering van de strategie; aantoonbare resultaten ten opzichte van doelstelling, budget en man-uren; creativiteit en onderscheidend vermogen; het gebruik van technologie; de koppeling van verschillende kanalen en de schaalbaarheid van de oplossing.
Bing is hoofdsponsor van de Dutch Search Awards 2016. Het initiatief wordt daarnaast mede mogelijk gemaakt door onder andere AdCalls, adcombi, The Feedback Company, SQIQ, OPTMYZR, Swydo, ZenBid, Smith Communicatie en Bannerwise.


Foto: Uitreiking Dutch Search Awards. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken