KLM introduceert Emoji als wegwijzers op onbekende plekken

KLM introduceert Emoji als  wegwijzers op onbekende plekken
  • Online
  • 1 mrt 2017 @ 10:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • MessengerInteractieInnovatie

KLM breidt zijn services op Messenger uit met een nieuwe emoji-functie die passagiers wegwijs maakt in onbekende steden en landen.

De reiziger die op zoek is naar de dichtstbijzijnde pinautomaat of treinstation stuurt de bijbehorende emoji naar KLM, deelt zijn locatie en KLM stuurt hem direct het dichtstbijzijnde adres. 

‘Wij geloven dat we moeten zijn waar onze klanten zijn en daarom zijn KLM en Messenger de perfecte combinatie. Sinds maart vorig jaar bieden we onze klanten de optie om alle relevante vluchtdocumenten en -informatie in één enkel Messenger-overzicht te ontvangen. KLM vervoert mensen over de hele wereld en wij weten als geen ander hoe moeilijk het kan zijn om snel de weg te vinden op onbekende plekken. Deze nieuwe emoji-service is daarom een logische volgende stap’, aldus Tjalling Smit, Senior Vice President E-Commerce Air France KLM.

KLM’s nieuwe service op Messenger is per direct beschikbaar



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken