KLM introduceert Emoji als wegwijzers op onbekende plekken
- Online
- 1 mrt 2017 @ 10:53
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - MessengerInteractieInnovatie
- 1 mrt 2017 @ 10:53
- Redactie Online
KLM breidt zijn services op Messenger uit met een nieuwe emoji-functie die passagiers wegwijs maakt in onbekende steden en landen.
De reiziger die op zoek is naar de dichtstbijzijnde pinautomaat of treinstation stuurt de bijbehorende emoji naar KLM, deelt zijn locatie en KLM stuurt hem direct het dichtstbijzijnde adres.
‘Wij geloven dat we moeten zijn waar onze klanten zijn en daarom zijn KLM en Messenger de perfecte combinatie. Sinds maart vorig jaar bieden we onze klanten de optie om alle relevante vluchtdocumenten en -informatie in één enkel Messenger-overzicht te ontvangen. KLM vervoert mensen over de hele wereld en wij weten als geen ander hoe moeilijk het kan zijn om snel de weg te vinden op onbekende plekken. Deze nieuwe emoji-service is daarom een logische volgende stap’, aldus Tjalling Smit, Senior Vice President E-Commerce Air France KLM.
KLM’s nieuwe service op Messenger is per direct beschikbaar.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing