TUI, Kras en Vliegwinkel.nl over op conversiepad attributie

- Online
- 7 sep 2017 @ 15:20
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - MarketingautomationCustomer Journey
- 7 sep 2017 @ 15:20
- Redactie Online
Voor veel e-commerce bedrijven wordt volledig performance based adverteren steeds interessanter, zeker nu het mogelijk is om verschillende touchpoints binnen een conversiepad te belonen. Ook TUI, Kras en Vliegwinkel.nl zijn inmiddels gestart met het gebruik van Real Attribution. Hiermee is het voor hen mogelijk publishers eerlijker te belonen en het relevante affiliatebestand uit te breiden.
Tot aan de lancering van Real Attribution dit voorjaar, gebruikte TUI al conversiepad tracking om touchpoints in het affiliatekanaal inzichtelijk te hebben. Met conversiepad attributie echter, kunnen de betrokken touchpoints ook daadwerkelijk beloond worden. Voor Didy Bos, senior Digital Marketeer bij TUI zijn dit dé tools om het affiliatekanaal naar een nog hoger niveau te tillen: 'Wij zijn met Real Attribution van TradeTracker begonnen om de commissie eerlijker te kunnen verdelen zodat we meer exposure ontvangen en het affiliatebestand verbreden. We hopen hiermee kwalitatieve spelers die vaak voor de last click zitten, te belonen, nieuwe affiliates aan te trekken en daarbij nog steeds een interessante performance speler te zijn'.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Digital Cleanup Day: 4 voordelen van een digitale...
- Interpolis komt met vervolg op campagne telefoongebruik...
- Onderzoek: grote discrepantie B2B inkopers en verkopers
- Rechtbank Amsterdam tikt Facebook op de vingers over...
- Notitieblok Nederlandse delegatie SXSW 2023 biedt inspiratie
- Salesforce lanceert Einstein GPT
Laatste Nieuws
- OpenAI onthult nieuw GPT-4-taalmodel23-03-2023
- Onderzoek: grote discrepantie B2B... 20-03-2023
- Interpolis komt met vervolg op... 16-03-2023
- Salesforce lanceert Einstein GPT16-03-2023
- Rechtbank Amsterdam tikt Facebook op... 15-03-2023
- Notitieblok Nederlandse delegatie... 14-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day