Sunny Cars schakelt Cherry Lab in om bekendheid en vindbaarheid te vergroten

Sunny Cars schakelt Cherry Lab in om bekendheid en vindbaarheid te vergroten
  • Online
  • 7 dec 2017 @ 16:44
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

Autoverhuurbedrijf Sunny Cars heeft Cherry Lab als pr-bureau aangesteld voor de Nederlandse markt. Cherry Lab krijgt als opdracht om de bekendheid en online vindbaarheid van de autoverhuurder te vergroten die Sunny Cars mogelijk maakt vergroten.

Suzanne Al, Marketing Manager Nederland & België, is enthousiast over de samenwerking: ‘Na een succesvolle samenwerking met Coopr slaan we met Cherry Lab een nieuwe weg in en kiezen we voor een bureau dat volledig op de reisbranche gericht is. Van ons mogen zoveel mogelijk mensen weten hoeveel leuker een vakantie wordt met een zorgeloze huurauto van Sunny Cars. Dat doel willen we samen met Cherry Lab bereiken dankzij hun sterke netwerk bij travel influencers.' 

Cherry Lab zet in op een strategie waarin creatief ingestoken lange termijn samenwerkingen met vakmedia, journalisten en influencers een essentieel onderdeel zijn. In 2018 zullen we diverse campagnes en persberichten, de Sunny Roadtrippers Club, het jaarlijkse trendonderzoek over de autohuurbranche en persoonlijke events Sunny Cars verder op de roadmap zetten.

‘Vrijheid is een van de belangrijkste behoeften tijdens een vakantie. Een zorgeloze autohuur via de all-in formule van Sunny Cars maakt dat mogelijk. Wij kijken ernaar uit om ons medianetwerk te enthousiasmeren over deze vorm van reizen en samen met hen de consument te inspireren’, vult Tessa aan de Stegge van Cherry Lab aan. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken