Takeaway versterkt zijn positie
- Online
- 10 jan 2018 @ 13:37
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerce
- 10 jan 2018 @ 13:37
- Redactie Online
In totaal werden in Nederland ruim 27 miljoen maaltijden besteld bij de online maaltijdbezorger. In de negen Europese landen waar het actief is, kwamen 68,3 miljoen orders binnen. Een stijging van 38 procent. De Nederlandse tak Thuisbezorgd.nl noteerde in het vierde kwartaal een ordergroei van 25 procent. Een enigszins tegenvallend resultaat ten opzichte van de jaargroei van 30 procent.
Het eerste halfjaar van 2017 schreef Takeaway.com – actief in negen Europese landen en Vietnam – nog een verlies van 21.8 miljoen euro. Het verlies was het resultaat van de marketingstrategie waarbij geïnvesteerd wordt om beter resultaat te boeken in de toekomst. ‘Takeaway is nu een marktleider in alle kernmarkten en we hebben er vertrouwen in dat we groei van het marktaandeel kunnen blijven laten zien', zo meldt CEO Jitse Groen.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing