Samsung Galaxy S9 speelt in op beeld, video en emoji
- Online
- 26 feb 2018 @ 11:08
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Video
- 26 feb 2018 @ 11:08
- Redactie Online
Samsung introduceert de Galaxy S9 en S9+. De behoefte om ‘ons steeds vaker uit te drukken in beeld, video en emoji’ was volgens Samsung leidend bij de ontwikkeling van de Galaxy S9 en S9+. De Samsung Galaxy S9 en S9+ zijn vanaf 16 maart verkrijgbaar.
De dubbele diafragma-lens in de camera opent onder meer een Low Light camera en Super Slow-mo video tot gepersonaliseerde emoji. Daarnaast is Bixby is een speciale functionaliteit van de toestellen. Via augmented reality en deep learning ontvang je informatie over de omgeving waarin je je op dat moment bevindt. Je richt de camera bijvoorbeeld op een monument en bij herkenning geeft Bixby alle informatie die voorhanden is. Vreemde talen en valuta zet je zo in realtime via Live Translation om. Ook schaf je eenvoudig producten aan die je ergens fysiek hebt gezien. Verder houdt Bixby via de camera je calorieverbruik gedurende de dag bij.
‘De camera is misschien wel het belangrijkste onderdeel van de smartphone’, zegt Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland. ‘De Galaxy S9 en S9+ gaan daarom verder dan we ooit zijn gegaan op het gebied van fotografie. Ook met de andere functies zetten we grote stappen. Alles draait om het leven leuker maken. Met beeld, met geluid, met entertainment. En natuurlijk wil je je smartphone dan ook zo veilig mogelijk maken. Daarom hebben we Knox 3.1 toegevoegd, ons nieuwste beveiligingssysteem.’
De Galaxy S9 en S9+ zijn vanaf 16 maart 2018 verkrijgbaar in Midnight Black, Coral Blue en Lilac Purple met een geheugen van 64 GB. Daarnaast komt er later een versie van de Galaxy S9 en S9+ met 256 GB geheugen verkrijgbaar. De Galaxy S9 is verkrijgbaar vanaf 849 euro. De Galaxy S9+ heeft een verkoopadviesprijs van 949 euro.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing