Tefal kiest voor social media bureau Somention

Tefal kiest voor social media bureau Somention
  • Online
  • 28 feb 2018 @ 10:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaContent

Aanbieder van keuken- en huishoudapparatuur Tefal brengt zijn social media activiteiten onder bij Somention. Het social media bureau is verantwoordelijk voor de contentcreatie, communitymanagement en campagnes voor de social media kanalen van het merk.

Lianne Spanbroek, Digital Manager van Tefal vertelt: ‘De professionele werkwijze bij het verzorgen van community management en inhoudelijke kennis van de opkomende millenial doelgroep was voor ons een doorslaggevende reden om onze social media activiteiten onder te brengen bij de ‘digital natives’ van Somention.’

Somention’s Client Director, Charlotte Koeleman vertelt over de nieuwe klant: ‘De huidige doelgroep van Tefal is een enthousiaste, betrokken community en wij zijn erg trots om hiervoor aan de slag te gaan. Met onze expertise en ervaring is aan ons de uitdaging om deze fans te verbinden aan Tefal door hen te activeren en de online reputatie van het merk hoog te houden!’
Naast het community management en het ontwikkelen van content voor de social media kanalen van Tefal verzorgt Somention ook strategische campagnes, zoals de jaarlijks terugkerende Pannenkoekdag-actie die binnenkort start. 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken