Facebook lanceert trip consideration

Facebook lanceert trip consideration
  • Online
  • 7 mrt 2018 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Facebook kondigt vandaag uitbreiding aan van de reisadvertenties. Met trip consideration helpt Facebook reisadverteerders mensen te bereiken die een intentie hebben getoond om te reizen, maar nog geen bestemming hebben bepaald.

Met trip consideration kunnen adverteerders deals en populaire bestemmingen presenteren om mensen aan te moedigen hun volgende vakantie op een specifieke bestemming te boeken. Dit maakt het makkelijker voor adverteerders om nog specifieker bestemmingen te laten zien. Het kan worden gebruikt via Facebook, Instagram en Audience Network.

Christine Warner head of travel bij Facebook: ‘Tot nu toe hebben adverteerders contact gemaakt met reizigers op Facebook op basis van hun voornemen om naar een specifieke bestemming te gaan. Maar we weten dat het selecteren van een bestemming vaak later in een boekingsreis komt. Daarom zijn we verheugd om trip consideration te introduceren. Adverteerders kunnen vanaf het begin deel uitmaken van het planningsproces van de reiziger, en mensen bereiken die van plan zijn om te reizen, maar nog geen bestemming voor hun reis hebben bepaald.’

Zie de blogpost van Facebook over deze verandering.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken