Fotoboeken.nl kiest voor performance model van The online company

Fotoboeken.nl kiest voor performance model van The online company
  • Online
  • 1 mei 2018 @ 09:55
  • 15393 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • StrategieMarketingDigitaal

Fotoboeken.nl heeft gekozen voor een lange termijn samenwerking met The online company als digitaal mediabureau en strategisch partner voor de digitale media en marketingactiviteiten.

De komende jaren zal Fotoboeken.nl samen met The online company zijn positie verder gaan uitbouwen, waarbij er focus gelegd gaat worden op versterkte online partnerships en structurele groei in online omzet in diverse kwaliteitsproducten die op Fotoboeken.nl te bestellen zijn.

The online company zal het marketing & e-commerce team van Fotoboeken.nl zowel strategisch als operationeel ondersteunen. Scope van de digital media en marketingwerkzaamheden bevat zowel strategie als executie van alle performance marketingactiviteiten, waarbij The online company o.a. verantwoordelijk zal zijn voor SEA, SEO, analytics beheer, display, social, content creatie en inzet van het performance partner programma.

Rick Diemers, ‎Algemeen Directeur van Fotoboeken.nl: ‘The online company heeft ons inzicht gegeven in de kansen die er voor ons liggen op korte termijn maar zeker ook de midden en langere termijn. Wat ons aansprak in de aanpak van The online company is uiteraard het kennisniveau, maar vooral het ondernemerschap en de wens om vanuit partnership samen onze groeiambitie te realiseren. Wij zijn daarom enthousiast dat we een lange termijn samenwerking aangaan om de doelstellingen van Fotoboeken.nl waar te maken.’

Niels Rijerse, Managing Director van The online company : ‘De intensieve samenwerking, waarbij we veel bij Fotoboeken.nl aanwezig zullen zijn, gaat erin resulteren dat we onderdeel gaan worden van het team en hun targets. We zijn dan ook erg trots dat Fotoboeken.nl deze aanpak en samenwerking waardeert in de vorm van een lange termijn samenwerking.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken