GroupM benoemt Vincent Siegelaar als Head of Digital Trading

GroupM benoemt Vincent Siegelaar als Head of Digital Trading
  • Online
  • 3 apr 2018 @ 15:53
  • 17227 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Personalia

Vincent Siegelaar is afgelopen maand gestart als Head of Digital Trading en wordt verantwoordelijk voor alle publisher contracten die GroupM Trading namens de groep sluit.

Siegelaar heeft een achtergrond bij Sanoma media, waar hij de laatste 2,5 jaar de rol van commercieel directeur heeft vervuld. Als Head of Digital Trading komt zijn focus te liggen op het verder optimaliseren van samenwerking tussen publishers, adverteerders en onze GroupM media agencies (Mindshare, MediaCom en Wavemaker) en specialisten (Greenhouse Group en Bannerconnect). Zijn focus komt te liggen op de verdere versterking van de competitieve kwantitatieve en kwalitatieve voordelen die de GroupM agencies bieden aan haar klanten inclusief o.a. data, viewability en brand safety.

Remon Buter eindverantwoordelijk voor alle trading activiteiten binnen GroupM: 'Klanten verwachten steeds meer van agencies en verwachten ervaren business experts met 100% focus op de digitale trading uitdagingen die wij als groep hebben. Met de komst van Vincent halen we ervaring vanuit de uitgeverskant naar binnen en iemand met het vermogen om onze organisatie verder te brengen'.

Vincent Siegelaar: 'Met veel enthousiasme en overtuiging begin ik in maart aan een nieuw avontuur bij GroupM. Na een carrière van ongeveer 10 jaar aan de uitgeverskant, zie ik uit naar een nieuwe ervaring aan de bureauzijde. GroupM heb ik, nog in dienst van mijn vorige werkgever, als zeer betrouwbare businesspartners leren kennen, die een duidelijke visie hebben op de (digitale) ontwikkelingen in de markt. Voor mij een prioriteit bij het kiezen van een nieuwe functie. GroupM sorteert met een sterke focus op online video voor op addressable TV en het heeft een doordachte visie op de waarde en het benutten van data. Ik zie dan ook uit te gaan samenwerken met de GroupM media agencies, de Greenhouse Group en Bannerconnect om onze klanten op digitaal vlak de slag te laten winnen'.

 

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken