Hillenaar introduceert special op busstation Arnhem

Hillenaar introduceert special op busstation Arnhem
  • Online
  • 17 apr 2018 @ 10:34
  • 20751 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

Hillenaar Outdoor introduceert een eyecatcher op de Nederlandse out-of-home markt. Het bedrijf exploiteert per direct 52 Abri panelen op busstation Arnhem. ‘Deze zijn uitsluitend in zijn geheel te boeken en lenen zich uitstekend voor spectaculars’, zegt CEO Jeroen Hillenaar.

Het station is een belangrijk knooppunt voor openbaar vervoer in het oosten van Nederland. ‘Met onze panelen genereren adverteerders direct impact. Op een ludieke manier.’

De special in Arnhem bestaat uit 4 wanden van 13 aaneengesloten abri panelen. Elke wand vormt één uiting van 26 vierkante meter en is daarmee een echte eyecatcher. ‘Het is een effect dat opvalt’, zegt Hillenaar.  ‘De panelen zijn strak naast elkaar gepositioneerd. Direct naast de perrons. Reizigers rijden er langs en wachten er op hun aansluiting. Dat is een setting die erg geschikt is voor bijzondere visuals. Er is weinig overige afleiding dus de uiting valt op’, aldus Hillenaar. ‘De opzet zorgt voor een overweldigend effect waar passanten letterlijk niet omheen kunnen.’

Inmiddels hebben diverse adverteerders de mogelijkheden van deze special ontdekt. Zo heeft Thermen Bussloo onlangs bewust gekozen voor een spectaculair op het busstation. ,,En ook Burgers’ Zoo maakt er gebruik van. Op een zeer effectieve manier die het publiek bijblijft. Het is voor de dierentuin een origineel platform om de lokale bevolking te bereiken.’

Het team van Hillenaar adviseert adverteerders bij de creatie van artwork.  ‘En we overleggen desgewenst voorbeelden. De juiste combinatie van posters is belangrijk om maximaal effect te sorteren.” De special in Arnhem is uniek in Nederland. ,,We combineren relevant bereik met innovatie en originaliteit. Dat is belangrijk voor Hillenaar. Ik ben dan ook zeer trots op deze toevoeging aan ons netwerk.'

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken