Nieuwe merkcampagne: Wie slim kiest, kiest mobiel.nl
- Online
- 3 apr 2018 @ 14:15
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 3 apr 2018 @ 14:15
- Redactie Online
In de merkcampagne komt de mobiele jungle letterlijk tot leven. Op tv, radio, out of home en online wordt het nieuwe verhaal van Mobiel.nl verteld.
Het reclamebureau The Odd Shop werkte samen met Mobiel.nl aan de uitvoering van de nieuwe merkpositionering. In de zoektocht naar een nieuwe telefoon en/of abonnement krijgt de consument te maken met een groot aanbod en talrijke keuzemogelijkheden. Het is daarom vaak lastig voor de consument om het overzicht te bewaren en de regie over zijn aankoop te behouden. Mobiel.nl biedt de consument het gemak en overzicht in de mobiele ‘jungle’. Zodat hij/zij zelf slim zijn eigen keuze kan maken.
De hoofdpersoon is vastberaden en niet onder de indruk van de rariteiten van deze jungle. Aan de hand van Mobiel.nl weet hij de telefoon en het abonnement van zijn keuze gemakkelijk te vinden en kopen.
Later in het jaar volgen nog meerdere varianten.
Thomas Borsboom, directeur Mobiel.nl: 'We zijn klaar voor een nieuwe stap in de geschiedenis van Mobiel.nl. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de totstandkoming van de campagne. Wij zijn erg trots op het eindresultaat en kijken vol verwachting uit naar het positieve effect op onze organisatie'.
Mobiel.nl begon 17 jaar geleden als Studentmobiel.nl. Maart 2016 onderging het bedrijf de naamsverandering naar Mobiel.nl. Vandaag de dag bedienen zij zo’n 10% van de consumentenmarkt met een breed aanbod van nagenoeg alle providers en toestellen
Niels de Wit Creatief Directeur The Odd Shop: 'Ik ben erg blij met het resultaat. Een campagne die eruit springt en gebaseerd is op een sterke insight. Ik ben ook erg blij met het vertrouwen dat we gekregen hebben van Mobiel.nl. Ga er maar aan staan als een bureau langskomt en vertelt dat ze een unieke wereld willen creëren waar watervallen bestaan uit emoji’s en mobieltjes rondvliegen als vogels.'
The Odd Shop is een full service reclamebureau en maakt merken merkwaardig door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder meer voor klanten als de Rijksoverheid,
Pink Ribbon, GVB, Batavia Stad en Bright Pensioen.
Credits:
Titel: Wie slim kiest, kiest mobiel.nl
Klanten : Mobiel.nl
Eindverantwoordelijke klant: Thomas Borsboom, Maarten Roomer, Lonne Landsmeer
Bureau: The Odd Shop
Account: Jip van den Bergs, Manirma de Vries, Willemijn Reuvers
Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans
Design: Bas Aarse
Productiemaatschappij: Sounds Like Film / The Martini Shot
Producer Jorrit Gerritsen / Dasha Galaieva
Regie: Niels de Wit, Robert van der Lans
DOP: Jeroen Simons
Editor: Rogier Gerritsen
Geluid: Sounds Like Film - Nando Eweg
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing