Nieuwe merkcampagne: Wie slim kiest, kiest mobiel.nl

Nieuwe merkcampagne: Wie slim kiest, kiest mobiel.nl
  • Online
  • 3 apr 2018 @ 14:15
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

In de merkcampagne komt de mobiele jungle letterlijk tot leven. Op tv, radio, out of home en online wordt het nieuwe verhaal van Mobiel.nl verteld.

Het reclamebureau The Odd Shop werkte samen met Mobiel.nl aan de uitvoering van de nieuwe merkpositionering. In de zoektocht naar een nieuwe telefoon en/of abonnement krijgt de consument te maken met een groot aanbod en talrijke keuzemogelijkheden. Het is daarom vaak lastig voor de consument om het overzicht te bewaren en de regie over zijn aankoop te behouden. Mobiel.nl biedt de consument het gemak en overzicht in de mobiele ‘jungle’.  Zodat hij/zij zelf slim zijn eigen keuze kan maken.

De hoofdpersoon is vastberaden en niet onder de indruk van de rariteiten van deze jungle. Aan de hand van Mobiel.nl weet hij de telefoon en het abonnement van zijn keuze gemakkelijk te vinden en kopen.



Later in het jaar volgen nog meerdere varianten.

Thomas Borsboom, directeur Mobiel.nl: 'We zijn klaar voor een nieuwe stap in de geschiedenis van Mobiel.nl. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de totstandkoming van de campagne. Wij zijn erg trots op het eindresultaat en kijken vol verwachting uit naar het positieve effect op onze organisatie'.

Mobiel.nl begon 17 jaar geleden als Studentmobiel.nl. Maart 2016 onderging het bedrijf de naamsverandering naar Mobiel.nl. Vandaag de dag bedienen zij zo’n 10% van de consumentenmarkt met een breed aanbod van nagenoeg alle providers en toestellen

Niels de Wit Creatief Directeur The Odd Shop: 'Ik ben erg blij met het resultaat. Een campagne die eruit springt en gebaseerd is op een sterke insight. Ik ben ook erg blij met het vertrouwen dat we gekregen hebben van Mobiel.nl. Ga er maar aan staan als een bureau langskomt en vertelt dat ze een unieke wereld willen creëren waar watervallen bestaan uit emoji’s en mobieltjes rondvliegen als vogels.'

The Odd Shop is een full service reclamebureau en maakt merken merkwaardig door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder meer voor klanten als de Rijksoverheid,

Pink Ribbon, GVB, Batavia Stad en Bright Pensioen.

 

Credits:

Titel:                                                      Wie slim kiest, kiest mobiel.nl

Klanten  :                                              Mobiel.nl

Eindverantwoordelijke klant:           Thomas Borsboom, Maarten Roomer, Lonne Landsmeer

Bureau:                                                The Odd Shop

Account:                                              Jip van den Bergs, Manirma de Vries, Willemijn Reuvers

Creatie:                                                Niels de Wit, Robert van der Lans

Design:                                                Bas Aarse

Productiemaatschappij:                     Sounds Like Film / The Martini Shot

Producer                                              Jorrit Gerritsen / Dasha Galaieva

Regie:                                                   Niels de Wit, Robert van der Lans

DOP:                                                     Jeroen Simons

Editor:                                                   Rogier Gerritsen

Geluid:                                                  Sounds Like Film - Nando Eweg

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken