Simpel kiest voor RLVNT om sim-only marktaandeel te verhogen
- Online
- 5 apr 2018 @ 10:57
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - DigitaalDigital design
- 5 apr 2018 @ 10:57
- Redactie Online
Simpel heeft gekozen voor verlenging van de samenwerking met RLVNT als online marketingbureau en strategisch partner voor de digital marketingactiviteiten. De komende jaren zal Simpel samen met RLVNT haar positie in het telecomlandschap verder gaan uitbouwen, waarbij de focus nog sterker gelegd zal worden op versnelde groei van het sim-only marktaandeel.
Naast online mediastrategie en online campagnemanagement verzorgt RLVNT in samenwerking met bureau Alfred ook de digitale creatie voor Simpel. De samenwerking dateert al van 2014 en wordt nu wegens succes voortgezet.
Youri Treur, Director E-commerce & Customer Service van Simpel: ‘RLVNT heeft in de afgelopen jaren laten zien een sterke, gekwalificeerde partner te zijn die ons verder kan helpen met onze groeiambities. Naast hun inhoudelijke kennis van online media en creatie, hebben ze aangetoond veel ervaring en kennis in het telecomlandschap te hebben. Wij zijn daarom enthousiast over onze samenwerking op de langere termijn.’
Fabienne Jungerhans, Client Director van RLVNT : ‘Simpel heeft enorme groeiambities en in de huidige samenwerking blijven we elkaar versterken. De intensieve samenwerking, waarbij we veel bij Simpel aanwezig zullen zijn, gaat erin resulteren dat we onderdeel worden van het Simpel team en hun targets. We zijn dan ook erg trots dat Simpel deze samenwerking waardeert in de vorm van een voortzetting van de samenwerking’.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing