srprs.me trapt ludiek af met nieuwe huisstijl en website

srprs.me trapt ludiek af met nieuwe huisstijl en website
  • Online
  • 11 apr 2018 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual idWebsite

Bij 40 mensen werd gisteravond in het Ink District in Amsterdam het nieuwe logo van srprs.me getatoeëerd. Hiermee wilde het de nieuwe huisstijl en het keuzeproces onder de aandacht brengen.

De verrassingsreisorganisatie wil met zijn nieuwe propositie gezinnen, oudere reizigers en mensen die op zoek zijn naar meer luxe bedienen.De verrassingsreisorganisatie daagde daarom eerder heel Nederland uit met de vraag wie een symbool van onbevangenheid durft te vereeuwigen met een tatoeage, zonder te weten hoe het symbool eruit gaat zien. Meer dan 400 aanmeldingen stroomden binnen.

De tatoeage is een simplistisch ontworpen hoedje en bevat geen merknaam. Het symboliseert een hoed waar men in kan springen, net zoals het rabbit hole van Alice in Wonderland. Een sprong in het avontuur. Daarnaast heeft het logo aan de onderkant harde randen en aan de bovenkant zachte randen, wat een veranderende mindset van gesloten naar open uitbeeldt.

Minder verrassend
De verrassingsreis wordt onder jonge gezinnen, ouderen en reizigers die op zoek naar meer luxe steeds populairder, daarom is zowel de huisstijl als het keuzeproces op de website vernieuwd. De nieuwe website maakt het makkelijker om een verrassingsreis te boeken en geeft vakantiegangers meer controle over hun verrassing. Ook wordt in alle communicatie gebruik gemaakt van foto’s van reizigers, omdat zij het allerbeste de ervaring van srprs.me kunnen overbrengen. Daarnaast is er een nieuw logo en een vernieuwde kraskaart.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken