srprs.me trapt ludiek af met nieuwe huisstijl en website
- Online
- 11 apr 2018 @ 11:56
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Visual idWebsite
- 11 apr 2018 @ 11:56
- Redactie Online
Bij 40 mensen werd gisteravond in het Ink District in Amsterdam het nieuwe logo van srprs.me getatoeëerd. Hiermee wilde het de nieuwe huisstijl en het keuzeproces onder de aandacht brengen.
De verrassingsreisorganisatie wil met zijn nieuwe propositie gezinnen, oudere reizigers en mensen die op zoek zijn naar meer luxe bedienen.De verrassingsreisorganisatie daagde daarom eerder heel Nederland uit met de vraag wie een symbool van onbevangenheid durft te vereeuwigen met een tatoeage, zonder te weten hoe het symbool eruit gaat zien. Meer dan 400 aanmeldingen stroomden binnen.
De tatoeage is een simplistisch ontworpen hoedje en bevat geen merknaam. Het symboliseert een hoed waar men in kan springen, net zoals het rabbit hole van Alice in Wonderland. Een sprong in het avontuur. Daarnaast heeft het logo aan de onderkant harde randen en aan de bovenkant zachte randen, wat een veranderende mindset van gesloten naar open uitbeeldt.
Minder verrassend
De verrassingsreis wordt onder jonge gezinnen, ouderen en reizigers die op zoek naar meer luxe steeds populairder, daarom is zowel de huisstijl als het keuzeproces op de website vernieuwd. De nieuwe website maakt het makkelijker om een verrassingsreis te boeken en geeft vakantiegangers meer controle over hun verrassing. Ook wordt in alle communicatie gebruik gemaakt van foto’s van reizigers, omdat zij het allerbeste de ervaring van srprs.me kunnen overbrengen. Daarnaast is er een nieuw logo en een vernieuwde kraskaart.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing