Storyboard en Asics verlengen samenwerking

Storyboard en Asics verlengen samenwerking
  • Online
  • 8 mei 2018 @ 13:56
  • 17050 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • CommunityCo-creatieMarketing

Het partnership tussen het lifestyle-, en sportmerk Asics en Storyboard is verlengd tot 2019. Het komende jaar ligt de focus op het doorontwikkelen van de social distributiestrategie.


Storyboard en Asics werken sinds 2013 samen. Van een totale afwezigheid op de sociale kanalen, tot een stevige sociale footprint in de Benelux: Asics Tiger is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een best-practice in Europa. Vanaf komend jaar bedient de social media aanpak meer dan alleen een awareness of engagement doelstelling. Ook e-commerce is na een succesvolle pilot in 2017 nu volledig geïntegreerd in de always-on social media aanpak van het merk. 'Naast de always-on social strategie, hebben we mooie projecten opgezet met uiteenlopende influencers uit ons netwerk. Ook hebben we diverse grote activaties gedaan op festivals als Solar en Vunzige Deuntjes, waarmee we offline en online hebben samengebracht. Het is te veel om op te noemen, maar het blijft fantastisch dat een leading brand als Asics ons al vijf jaar het vertrouwen geeft', aldus Martijn de Kemp, oprichter Storyboard.

Maarten Jonges, Marketing Manager Benelux bij Asics: 'Al vijf jaar partners! En wat zijn we allebei gegroeid. Wij als brand, met inmiddels een stevige footprint op social, en Storyboard die keihard groeit als creative media company. Trots op ons allebei! En wat fijn dat de relatie nog steeds even fijn en vertrouwd voelt als in het begin.'

Het komende jaar ligt de focus op het doorontwikkelen van de social distributiestrategie, waarin ook de belangrijkste offline retailers een centrale rol gaan spelen.
(PvWK)


Over Storyboard
'Storyboard is een full service creative media company gespecialiseerd in digital strategies, branded content en influencer marketing. Vanuit onze strategische hub, inhouse (video)productie, dedicated mediaspecialisten én uitgebreide netwerk aan invloedrijke celebrities en social influencers bereiken we wekelijks miljoenen consumenten. Dit doen we voor merken als Heineken, Rituals Cosmetics, Asics en Jack Daniel’s.'

(bron: SB)

Beeld: JSS / Asics video production by Storyboard Agency


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken