Dept buigt zich over digital marketing van dobbi

Dept buigt zich over digital marketing van dobbi
  • Online
  • 7 jun 2018 @ 16:31
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

De was- en stomerijdienst dobbi slaat de handen ineen met digital agency Dept voor het opzetten en boosten van zijn digital marketing. De service, die onlangs succesvol werd gelanceerd in Amsterdam, zal de komende periode gefaseerd worden uitgerold in de rest van het land.

Het digitale bureau gaat zich buigen over het marketing performance management van dobbi. Zo wordt er onder andere gekeken naar het targetten van specifieke doelgroepen en op welke kanalen de zichtbaarheid vergroot kan worden. De was- en stomerijdienst is inmiddels al beschikbaar in Groot-Amsterdam en Volendam, maar met PostNL en Henkel als investeerders zal dobbi de komende periode zijn service ook landelijk uitrollen. Dept zal de uitrol op online marketinggebied begeleiden en zorgdragen voor landelijke naamsbekendheid.

‘Je kunt het je zo gek niet bedenken of je kan het al thuis laten bezorgen, maar on-demand je kleren laten ophalen, reinigen en binnen 48 uur weer schoon laten bezorgen was nog niet mogelijk’, aldus Daniël Muller, digital marketing adviseur bij Dept. ‘Hierin is dobbi echt een voorloper. We kijken ernaar uit om samen met hen te werken aan het optimaliseren van hun diensten en campagnes.’

Medeoprichter van dobbi Ruben van Pelt: ‘Iedereen kan wel een moment bedenken waarop het even niet uitkomt om zelf te wassen of even naar de stomerij te gaan. Daarom wilden we bij dobbi een alternatief bieden. Met de digital marketing expertise van Dept kunnen we hen straks optimaal en op het juiste moment bereiken met relevante content.’   

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken