Hunkemöller en Havas Media lid van DDMA
- Online
- 24 jul 2018 @ 14:24
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - Big dataPrivacyPolitiekStrategie
- 24 jul 2018 @ 14:24
- Jeroen Mirck
DDMA heeft er zes nieuwe leden bij, waaronder retailer Hunkemöller en mediabureau Havas Media. De andere nieuwe leden zijn Viroclinics Biosciences, Breedbandwinkel.nl, Gradient en Maks Klantenloyaliteit.
Hunkemöller is een van de grootste lingeriespecialisten van Europa en marktleider in de Benelux en Duitsland. 'Met meer dan 4 miljoen actieve Members is klantdata en privacy erg belangrijk voor onze organisatie', zo benadrukt de retailer de reden van zijn lidmaatschap.
Havas Media is lid geworden van DDMA ter ondersteuning van compliency in de nieuwe wetgeving omtrent de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG, ook bekend als GDPR) en als sparringspartner op verschillende vakgebieden via de taskforces van DDMA.
Wat zeggen de andere nieuwe leden?
Viroclinics Biosciences heeft als B2B-organisatie dataveiligheid en -integriteit hoog in het vaandel staan. 'Het belangrijkste doel van onze deelname aan de DDMA is om voorop te blijven lopen op het gebied van kennis over alle aspecten van data.'
Breedbandwinkel.nl laat weten: 'Het lidmaatschap van DDMA en daarmee het Privacy Waarborg, draagt bij aan de transparante en eerlijke manier waarop wij om willen gaan met de gegevens van onze gewaardeerde klanten.' Met de peers in de DDMA wil ook Gradient de marketingindustrie naar een hoger, meer betekenisvol, niveau brengen. 'Betekenisvoller voor zowel consument als merk.'
Maks Klantenloyaliteit: 'Het lidmaatschap van DDMA zijn wij aangegaan om onze organisatie sterker te maken en onszelf kritisch te houden binnen de eigen organisatie en naar buiten; onze dienstverlening naar tal van ondernemers. Als club die dagelijks met (personen-)data omgaat willen wij voldoen aan de verantwoordelijkheden die onze klanten hiermee bij ons neerleggen.'
De Data Driven Marketing Association (DDMA) is namens circa 330 leden de vereniging voor marketing en data. Het doel van de club is de sector van data-driven marketing op een hoger plan te tillen onder het motto 'Data, maak er iets moois van'.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing